Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 879 ggr
[Sisa]
0

Skönhet

Lägger Du ned mycket tid på ditt utseende, eller gör Du som männen..bara rullar ur sängen och iväg ?     😉

[typellisch]
1

Efter att jag skaffade hund så har jag ändrats och bytt åsikter totalt. Smink är jobbigt, lite concealer och mascara och lite ögonbrynspenna åker på de gånger jag känner fört (inte ens en gång/månad).. annars är jag en naturlig skönhet 🤪

[Sisa]
0

# 1  Tänk..vad hunden kan få oss till mycket!    ❤️
Jag känner som Du..naturlig skönhet är vackrast!

[typellisch]
0

#2 Ja, verkligen :)!

Fridaaaa
0

Lägger ner lagom med tid :)
Har ej mycket smink som vissa har (oftast har många överdrivet mycket), och tar på mig dem kläder jag känner mig bekväm i :)
Håret plattas i regel hehe eller sätter jag upp det om jag ej orkar :)

Rakar benen och under armarna när det behövs, vill inte ha hår där, känns ej fräscht och bekvämt för mig.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

Jag använder inte så mycket smink så ofta, men det blir mer på sommarhalvåret. Alla ser ändå trötta och slitna ut på vintern, och snön förstör ofta ett perfekt smink i vilket fall 😉

Lägger ner mer tid på hudvård, så att jag "ska kunna" gå ut utan smink. Min hy är ganska lätt at ha och göra med nu för tiden dock.

Men på sommaren, som sagt, så blir det mer eftersom att det är kul att skutta omkring i fina 50-tals klänningar utan kappa över, och då blir det roligare med smink också.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Jag använder ganska lite smink. Fort ska det gå😉

Däremot sätter jag alltid upp håret när jag ska jobba.

/Maria

flisan708
0

Jag är nog mer noga med mitt utseende än vad jag egentligen vill erkänna. Använder en bra hudvårdsserie för ansikte och kropp. Även noga med bra smink och hårvårdsprodukter. Lägger ganska mycket pengar på det men lärt mig att få ner kostnaderna genom att köpa lite extra på realisationer.

Anders 50
0

#0  Vadå "rulla ur sängen och iväg" ??? 😃

Även vi män behöver någon minut i badrummet för att kunna se anständiga ut inför omgivningen. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

penke
0

..har man naturlig skönhet o charm tar det
bara 15 minuter till en kvart framför spegeln… 😛

nu "kräver" inte min omgivning/jobb så många minuter
vid morgonspegeln..
däremot lägger jag mer tid i dusch/skrubb och med rakhyvel(hakan)
vid andra tillfällen .
inte bara fåfänga..(?)det ÄR skönt,oxå ..avkopplande *skratt*

penke

stina63
0

Jag lägger ner lite tid på morgonen,, Men när jag sen tar cykeln och på med luvan på huvudet så ser det ut som de gjorde när jag vaknade,,
Håret står åt alla håll😃Då säger jag till mej själva,
Varför försöka försköna dej när du redan är vacker stina😃
Men så kommer en ny dag igen. Så står jag där framför spegeln igen,,,😂

aggeelin
0

Jag lägger ner lite lagom med tid, tycker att jag ser bättre ut med lite hårvård och lite smink. Som jag sagt tidigare så känner jag mig piggare med smink, särskilt på morgonen när jag känner mig heltrött.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0

Här ägnas det åt både hudvård och smink! Jag har är alltid lite sminkad när jag ska till jobb/skola osv, åtminstone concealer under ögonen (är väldigt mörk under ögonen, det är ett släktdrag) och mascara. Oftast även lite kajal och ögonskugga. Använder även lagom med brun utan sol på synliga delar för att mota bort den värsta blekheten🙂

/Christina

JereMina
0

Jag målar mig sällan utan det viktigaste är att vara hel och ren som min farmor alltid predikade. Vara ren och ha hela kläder ☀️

zabelle
0

15 minuter på morgonen, då ingår dusch, tandborstning och att få i en lins i ena ögat så jag ser nåt.
2 varv med mascaraborsten mest för att se lite vaken ut. Jag brukar hinna kamma mig och fläta håret, mer hinns inte med. 😮

Zabelle