Ditt Sovrum
Mörka färger..eller ljusa ?
En skön säng ..många kuddar ?
Många detaljer..eller bara några få ?
Sover Du gott i Ditt sovrum ? 😴
**Mörka färger..eller ljusa ?
**Vita väggar med en beige fondvägg, vita hyllor och tvbänk och träfärgat datorbord och byrå. Turkosa, lila och röda detaljer (ljus och ljuslyktor). Och 5 foton i ramar.
Nja, den duger :). Har plockat bort alla prydnadskuddar och överkast då jag skaffade vovven.
Som jag skrev ovan; mycket ljus och fotografier och små prydnadssaker som påminner mig om resor eller saker jag gillar.
Sover Du gott i Ditt sovrum ?
Ja :).
När min bror flyttar ska jag ta hands rum där min gamla spegel sitter kvar än samt vägghylla och tavla. Sen är det rummet svalare på sommaren… man vaknar i svettpölar i mitt nuvarande rum på sommaren… mörkläggningsgardinerna funkar bra men inte 100% bra.
Så kommer få ett rum med blåa tapeter :D. Saknar lite färg, är trött på mitt vita och sjukhus-liknande rum :).
Ljust.
Skön säng, nya madrasser, två kuddar på varje.
Sängbord, vägglampor och tavlor, garderob med skjutdörrar. Har ganska litet sovrum.
**Sover Du gott i Ditt sovrum ?
**
Ja, bättre med de nya madrasserna.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mörka färger..eller ljusa ? Varma färger snarare.
En skön säng ..många kuddar ? Jätteskön säng. Två kuddar till mig och tre till min man.
Många detaljer..eller bara några få ? Ganska få
Sover Du gott i Ditt sovrum ? Japp, när inte lilla monstret Moritz stör😉
/Maria
Mörka färger eller ljusa? Både och. Har 3 ljusa väggar och en mörk.
En skön säng, många kuddar? Nya madrasser = skön hehe jag har ca 3-4 kuddar när jag sover haha
Många detaljer eller bara några få? Inte så mycket detaljer: Tv, tv-bänk, fotölj, skrivbord, nattduksbord :) Gardiner hehe
Sover Du gott i Ditt sovrum? Ja det tycker jag att jag gör :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har beige tapet. Fruktansvärt ful, men det får gå.
Ja, på båda. Jag måste sova på minst fyra kuddar, sambon har två.
Vårat sovrum är förvaringsanpassat. Byrå, klädhängare, hyllor med förvaringslådor på osv. Vi sover bara i sovrumet, så då kan det vara så. Det är för litet för att vara i på dagarna utan att bli klaustrofobisk, eftersom att rummet är 2x3 meter. Sängen tar upp 85% av golvytan ungefär.
Ja, det gör jag. Tills katten börjar bråka.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
vitt golv o tak,ljusblå väggar med vita ..mural-inslag
färg i bäddset
..joo,skön,eco-madresser och många kuddar
stor så när jag är själv kan ligga/sova på vilket håll jag ..,känner/drömmer för :- )
**Många detaljer..eller bara några få ?
..**nog många,tavlor,blommor&växter,drömfångare,ikoner,stenar o kristaller,buddhor o altare,bokhylla
..osså en tvättkorg/hamper(?)
+"herrbetjänt" o stol
Ja
dessutom drömmer jag bra *ler*
penke
Mitt sovrum går i vitt och mellanblå. Mellanblå tapeter, alla möbler förutom en korgfotölj är vita. Delat av en liten del av sovrummet med en vikvägg där jag har min datorhörna. Sängen sover jag gott i, har två kuddar när jag sover. En normal kudde och en nackkudde. När jag lägger på överkastet blir det några till kuddar. Detaljer har jag rätt många. Sydd tavla, fjärilstavlor, flera ljushållare, lampor av olika slag. En liten bordsfläkt som står på en pedistal. Två bokhyllor, en liten och en stor. Finns lite mer grejer men det är lagomt och luftigt. Jag trivs och är nöjd. Sover gott gör jag i mitt sovrum. Det är lugnt, harmoniskt och personligt.
Mörka färger..eller ljusa?
Ljust, definitivt alltid ljust. Mörkt är deprimerande tycker jag. Vi har blekgula väggar, hel garderobsvägg som jag byggt i kattvinden genom att ta upp ett 2 x 3 meters hål och klätt invändigt efter isolering, därefter vitmålat inuti. Vita draperier utanpå. Det mörkaste i sovrummet är två höghurtsar i ekfanér och träfärgade sängbord.
En skön säng ..många kuddar?
Vi ska byta madrasser, de har blivit lite sneda så jag håller nästan på att ramla ur. Frugan har två kuddar, jag har tre, måste ha mellan knäna och under den arm som hamnar övert när jag sover på sidan pga av ledvärk.
Många detaljer..eller bara några få?
Inga detaljer utöver sänglampor, sängbord med en telefon, lite blomkrukor i fönstret.
Sover Du gott i Ditt sovrum?
Ja det gör jag.
**Mörka färger..eller ljusa ?
**Har vinröda väggar, svarta möbler men stort fönster så det blir inte speciellt mörkt ändå.
Köpte ny continentalsäng förra året, katterna har den ena sidan och jar har den andra, haha. Har en kudde men den har katterna, jag sover helst utan.
Har rätt mycket i sovrummet; garderob, byrå, hyllor på väggarna och rätt många tavlor.
Ja, ibland så gott att jag inte vill gå upp :P
Jag går i bruna nyanser i mitt sovrum, Älskar brunt skulle kunna tapetsera och köpa möbler som är i brunt och lite åt lila
Japp en skön säng och jag har 7 kuddar hehe
Detaljer Jo jag har ena väggen där det är bokstäver på..
Jag sover väldigt gott och skönt
- Mörka färger, det är både snyggt och praktiskt. Mörka varma färger och även tjock mörk gardin som gör att det blir kolsvart därinne. Har aldrig sovit så gott som jag gör där!
- En 1.60-säng, två kuddar var har vi.
- Få detaljer, gillar inte när det blir plottrigt. Några tavlor och även en stor platt-tv på väggen.
- Sover mycket gott!
/Christina
Vi har blandat ljus och mörka färger, då sängen är grön och vi har trä på väggarna.
En skön säng men gubben har en mjuk och jag har en hård med tempurmadrass och kudde.
En kudde var bara och just nu inget överkast men annars ibland ett ljust överkast omväxlande med ett mörkt.
Vi har konst, målade tavlor på väggarna, både kända och min svärfars och min pappas tavlor.
Jag sover så gott i mitt sovrum och gubben, katterna och vovven med .