Snart Påsk!
Vad vill Du ha i Ditt påskägg ? 😉
Vad innebär påsken för Dej ?
Jag vill ha hälsa och glada människor runt mig.
Påsken brukar innebära att vi får främmande som kommer och ligger över och det kan bli skoteråkning och fiske men något som direkt har med vad påsken står för bryr jag mig inte om 😕
Jag vill också ha hälsa och glada männskor runt mig i mitt påskägg!!
För mig innebär påsken fyra dagars ledighet i sträck, det är skönt. Lite vila. På fredagen ska vi ha de vuxna barnen här med sina familjer. Trevligt och smart att göra på fredagen så att vi får lite ledigt sen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nickar med!🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nick nick, Cristin!!🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Påsken för mig är att våren närmar sig, sol och promenader, utflykter, mys hemma, sovmornar och lite extra goda middagar! Ska fixa ett stort påskägg med godsaker i också🙂
Vi ska mest vara hemikring, dock åker vi till Uppsala på långfredan över dan, har lite ärenden där.
På tisdan efter påsk börjar jag plugga, så det blir en del laddande och samlande av energi i påsk också. Känns så himla bra!
/Christina
Påsk innebär inget speciellt för mig :)
Men ev äta mat hos farmor eller hos föräldrarna :) Får se vilket det blir iår, brukar äta tillsammans så! :D Blir bra vilket som hehe :D
Förväntar mig inget påskägg eftersom jag inte firar det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Påsken betyder numera inget annat än att det äts lite godare än vanligt.
Annat var det när jag var ung! DÅ firades påsk!!! Men det blir en lång berättelse.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!