Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 661 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, tisdag 19 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Farwuq
0

Morrn morrn, från ett blåsigt och kallt Skåne.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0

God Morgon alla här i burken. 😍

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Självstudie idag.
Ska ringa VC idag, tycker inte hostan har blivit bättre :/
Lika bra att kolla upp… :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon alla från ett blåsigt Göteborg (Mölndal)

Krya på dig Frida.

/Maria

zabelle
1

Godmorgon. Snö och blåsigt idag, men det kan ju bli en bra dag ändå.

Zabelle   

aggeelin
0

Nu är frukosten nedskottad så då är det dags att skutta iväg till jobbet. Idag måste jag passera en affär som har ett bageri - jag har hand om tisdagsfikat idag igen och ska handla färskt bröd. Trevligt,vi är ca 15-20 stycken som fikar tillsammans varje tisdag.

Jag längtar efter värme ute. Igår var det lika kallt om hakan som när det var 20 grader minus. Men det är bara att stå ut ett tag till!

Ha en fin dag!

[typellisch]
0

God morgon!

Bitter pga snö, snö och mer snö 😐 Långpromenad blir det inte då lill-tjejen skulle få kramp i tassarna. Får aktivera henne extra mycket inomhus helt enkelt så hon inte blir galen.
Just nu pluggar jag..

Fridaaaa
0

Så, pratat med VC, ska ev få annan hostmedicin utskriven, som jag ej får köra på xD
Eller en ny tid, för min doktor var inte där idag, så berodde på om annan läkare kunde skriva ut :)

[typellisch]
0

#8 Åh, hostmedicin med morfin i? Det fick jag när jag hade typ ''första stadiet'' av lunginflammation, jag hann räkna till 3 sen sov jag 😐

Fridaaaa
0

#9 Haha Ja jag vet inte vad det är i hehe men fick inte köra på det ;)
Hoppas det hjälper :P cocillana eller något sådant där heter det :P

[typellisch]
0

#10 Kan vara morfin i då, eftersom det är en drog och du inte får köra då… vissa blir lullig och vissa däckar, hehe.

Anders 50
0

Gomorron!

-7, mulet och blåst, men inte riktigt så häftigt som igår.

#9 Cocillana-Etyfin minns jag att jag brukade få förr när jag hade hosta. En gammal beprövad medicin, och det ska vara nån sorts morfin i, men inga starka saker. Krya på dig!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#12 Ja jag läste om den nu, och var någon morfin :)
Men de sa att det ej var lämpligt att köra bil så ^^,
Se om jag får det eller inte :)

[typellisch]
0

#13 Krya 🌺

citytjejen
0

Godmorgon i snöyran! 

Hoppas du mår bättre snart Frida, bra med dundermedicin ibland🙂

Ätit frukost nu och ska iväg om ett tag, ska till min frisör och få lite blonda slingor. Efter det blir det lunch med exet och sen strosa på stan. Njuter av de två sista lediga veckorna innan skolan börjar!

Ha en fin dag alla!

/Christina

flisan708
0

God morgon! -5 och det har snöat i natt. Börjar bli less på vintern nu. Inlett dagen med tvättstuga och börjar jobba idag igen. Tre nätter väntar. Är supernöjd med mitt nya sängbord/ sybord, det blev perfekt. Krya på er alla sjuka! Ha nu alla en bra dag!

Fridaaaa
0

#15 Ja precis :D

Äter inte mycket, inget smakar och känner ej om jag är hungrig eller mätt heller :(

Afturelding
0

God morgon!

Desperationen spred sig som en löpeld här hemma när vi gick upp och insåg att det snöade för fullt. Snön hade ju precis sjunkit och smält bort lite så att vi bara hade 3 dm, och så blir det snöstorm…

Tack och lov att jag åker till Rom snart, där är det förhoppningsvis inte snö.

Idag ska vi inte göra någonting direkt, men jag ska försöka vara inomhus.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

God morgon på er

Så var snön även i malmö, Inte mycket men ändå. Ja de blir min hoj ändå som jag använder till att cykla till jobb i kväll, Jobbar kväll får hoppas hoppas snön har smält när jag ska hem. Lite önsketänkande.

Krya på dej Frida

Ha en skön Tisdag vänner

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Kallt, grått och blåsigt, en och annan snöflinga, precis så att gruset som kommit idagen blivit pudrat, men inte mer.

Jag är hemma med Lovisa idag, hon har tagit ut sin lediga dag de fått för gott deltagande i schackfyran. Det gick fantastiskt bra för dem i lördags, de kom trea i länsfinalen bland 31 lag och har gått vidare till regionfinalen i Västerås.

Coccillana Etyfin har jag fått en gång för sisådär 30 år sedan när jag hade lunginflammation - aldrig mer!

Medicinen stängde av min andningsreflex och min dåvarande sambo fick hålla sig vaken hela natten för att jag inte skulle sluta andas. Längsta andningsuppehållet över 3 minuter innan hon hann uppfatta att jag inte andades och kunde skaka liv i mig.

Fridaaaa
0

#20 Gud vad jobbigt :/
Men kan väl inte vara vanligt att sånt händer? :S

[peter54]
0

#21 Nä, men jag tillhör nog den skara som inte riktigt tål morfin och då kan det bli såna konsekvenser 🙂

[Sisa]
0

Hej mitt på dagen!

Väderrapport..snö och -5 grader!      😡

Krya på Er..och ha en fin dag!

Fridaaaa
0

#22 Aha okej 🙂 Ja jag vet inte riktigt hur jag reagerar på det så kommer ta det lugnt med det🙂

[peter54]
1

God afton 🙂

Många rådjur var här på eftermiddagen för att äta spill under fågelbordet, en get med två killingar och två bockar samtidigt.

[Sisa]
0

# 25   Åh..så fin!    ❤️

aggeelin
0

#25 jättefin bild!!

Maria
0

#25 Så söt

/Maria