Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
LĂ€st 419 ggr
[typellisch]
0

Eran dag

God kvÀll!

Hur har eran dag varit? 🙂

Min började bar för att sluta mindre bra. Har fÄtt sömnsvÄrigheter, vaknar 3-5 gÄnger/natt och sover 7-9 timmar/natt, som har lett till huvudvÀrk och sedan har jag en hund som ska aktiveras och plugg som ska göras. Energin rÀcker inte lÄngt men gör mitt bÀsta!

Annars har vi varit pÄ lÄng promenad pÄ en timme, busat och lekt och har trots all negativt varit en okej dag..
Ska skruva ner vĂ€rmen i mitt rum, mörklĂ€ggningsgardiner har jag sedan förra Ă„ret sĂ„ sover i totalt mörker. SĂ„ ser fram emot att fĂ„ sova trots allt! Är riktigt slut 😮 Ska plugga nĂ„gra timmar med och ta ut hunden för en snabbrunda först! 21.00 blir det nog att sova.

aggeelin
0

Titta in i trÄden "vacker dag" sÄ fÄr se vad jag gjort!

Prova att ha svalt i sovrummet, det fungerar bÀst för mig som har svÄrt att somna.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

[typellisch]
0

#1 Jag ska verkligen prova 🙂

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har hÄllt mig mest inomhus idag, lagat mat, Àtit gott och fixat nÄgra middagar som stÄr i frysen. perfekt att ta upp nÀr det Àr lite brÄttom, bara att koka Potatis, eller som rotmos+flÀsklÀgg, bara att vÀrma.

Sen i kvÀllningen var jag ute och lade ut mat till rÄdjuren, och hann knappt in förrÀn de kom fram och Ät. Tog bild genom fönstret,

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[typellisch]
0

#3 Vad snĂ€ll du Ă€r som matar dom 🙂

aggeelin
0

#3 LÀckert! De gÄr hÀrikring ocksÄ men syns mest frÄn husen som ligger lite lÀngre upp

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zoomade in geten som Ă€ter renpellets. ÄndĂ„ Ă€r hon bara 5 m frĂ„n huset. Tur att det fönstret Ă€r ganska sĂ„ rent. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!