Vårshoppat!!
Idag var jag och klippte håret och hade då tid att vårshoppa lite. Här är bilderna på dagens fynd!
Jag längtar efter våren nu. För mig hjälper det inte alls att det blir ljust, jag längtar efter värme. Det behöver inte vara så jättevarmt, några grader plus på dagen är helt ok i mars och någon grad kallt på natten. Åtta grader minus på dagen och 16 grader på natten, det är för kallt för årstiden tycker jag.
Det känns ändå härligt att vårshoppa lite 🙂
Har du vårshoppat?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inte råd att vårshoppa denna månaden, nästa månad blir med knapert, men sen kanske jag har råd :D
Sedan är våren inte på långa vägar här, så känns inte kul ändå att vårshoppa nu :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Jag tyckte att jag behövde en jacka och tror att jag kan ha en varm tröja under när jag cyklar till jobbet. Fungerar tror jag. Jag blir så varm när jag cyklar.
Och så kunde jag inte låta bli att köpa den här. Jag gillar cerise och den här var i skönt "t-shirt-tyg". Lite resår i ärmen och knappar fram. Snygg och skön. Nöjd som sagt. Visst är det tidig, det dröjer ett tag till den riktiga våren men jag kan ha tröja när jag åker till jobbet, som sagt 🙂
#3 Ja borde fungera :) Märker du ^^, Annars är det ej långt kvar till våren så ;)
#6 Jag har flera tröjor som borde fungera bra. Jag är trött på vintern!
Fina kläder Du shoppat, agge..gillar färgerna! Man blir glad av lite färggrannhet… i väntan på våren! ☀️
#7 Ja jag är med väldigt trött på vintern nu :( Skulle komma mer snö inatt :/ Så våran dag i Kalmar imorgon är inställd, skönt för min del så missar jag inget :)
Åh, färg! Det är så kul när våren kommer och folk klär sig i lite mer färg, så slipper jag sticka alla i ögonen med mina färger ;)
Jag själv köper ju nästan aldrig kläder, och knappt tyg heller. Jag ärvde alla mormors tyger när hon gick bort, och så har de flesta av både mina och sambons släktingar tyger över som de inte vet vad de ska göra med längre. Jag ska dock sy en chiffongklänning till försommaren :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#8 har du shoppat något då Sisa?
#9 Hoppas snön är slut snart!
#10 Du kan väl visa något av det du syr?
Snyggt fina färger, Färgerna gillar jag, härligt Skönt att få bli klippt sen ut och choppa
Jaaa, det är härligt med färg! Jag har ju så mycket går så idag tunnade frisören ut lika mycket hår som på ett får, skojade vi om! :-)
Jag skulle vilja ha lite av de som du har tunnat av hehe,,
Hmmmm, för mycket och för lite, kan vara "problem" :-) kom hit och hämta!
# 11 Inte ännu, men jag ska!! 😃
#11 Det är bara att hålla utkik i trådarna, det kommer upp lite då och då ^^
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Älskar turkos! Din jacka och tunika faller mig verkligen i smaken!
Jag har shoppat ny turkos bikini inför semesterresan i Maj. Det blev ett turkost badlakan och turkosa badtofflor också när jag ändå höll på.
Har även beställt en ny klänning som kommer om någon vecka.
Så här ser den ut.

# 18 Så vacker! 🌺