Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 575 ggr
aggeelin
0

Vad ser du?

Vi började nyss se en serie om en otäck seriemördare som rymmer. Den verkar otäck men spännande.

Vad ska det vara för något på TV om du ska välja att sätta dig där?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jessicahagstrom94
0

Jag tittar för det mesta på tv på kvällarna om jag inte fastnar vid datorn, så jag gillar väldigt mycket som jag inte ens kan namnet på.. så för att jag ska sätta mig framför tv:n krävs bara en tv, en tv-dosa och en sittplats. ;)

aggeelin
0

#1 ha ha, så kan det ara! :}

[peter54]
0

Jag väljer engelsk deckare, vetenskapens värld, naturprogram och nyheter.

Jag ratar allt som för mig är skräp-TV = alla amerikanska serier, svensk bottenkultur som gladiatorerna, farmen, robinson. Bygga om-program som bygglov och det där hemska på 3an med killen som är som en duracellkanin fast mer högljudd.

Annat jag väljer bort är viktnedgångstävlingar, program om fotomodeller, mode, matlagningsprogram, så ska det låta, med flera.

Sist men inte minst - TV-sända radioprogram, alltså såna program där bilden är meningslös, folk sitter och pöser i fåtöljer och bara babblar. Varför ska såna sändas på TV?.

🙂

JereMina
0

Jag väljer engelsk deckare, vetenskapens värld, naturprogram och nyheter.

Instämmer med Peter om vad som är intressant

😉

Maria
0

Engelska deckare gillar jag skarpt.

Discoverykanalerna som History, Science, Animal m.m

Rapport

Robinson ser jag alltid och så gillar jag "Så mycket bättre" Tyckte även om det programmet där amerikanare tävlade om att få träffa sina svenska släktingar.

Antikrundan.

Jag gillar inte matprogram längre då det bara tävlas och faller tårar.

Tacka vet jag Jamie Oliver och "River Cottage"

/Maria

Afturelding
0

Barnrpogram från 90-talet, någon intressant dokumentär eller antikrundan. Möjligtvis Lyxfällan.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

zabelle
0

Jag tittar inte så ofta på TV men gillar djur/naturprogram på Animal planet.

The Big Bang Theory är en favorit serie ;)

Nyhetsprogram

Zabelle   

Fridaaaa
0

Djurprogram
112-på liv och död eller 112-poliser
Humorprogram (Funniest home videos t.ex)

bland annat :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Mycket på History Channel, senast en serie om hur det var på en gård i England under andra världskriget "War Time Farm".  Dokumentärer, Engelska komedier och Robinson när det bjuds.  Den Danske "Bonderöven" och liknande serier gillas.

Sällan ser jag USA-producerade komedier eller serier. Däremot "City-Akuten"… kanske den bästa serien som någonsin gjorts, missade jag aldrig!

Nu i kväll spelas Farmen, Drömmen om landet och Ullared in för att kollas på senare.

Lite "förnedrings-TV" som Ullared sitter fint en måndagskväll! ;) Hur kan man ställa upp där??? Obegripligt!!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Jag gillar deckare, helst engelska. Och så tycker jag om att se film av olika slag lite beroende på humör. Det är skönt att se en lättsam rolig  film, en spännande eller en dramafilm. Är jag trött efter en arbetsvecka behöver jag inte så stor utmaning utan en lättsam är enkel trevlig film.

På fredagar är det skönt med underhållning. Så mycket bättre var jättebra i höstas tycker jag.

fotokrafs
0

Just nu vet jag inte om vi följer något. Ser vi på Tv blir det mest film.
Kollar playkanalerna på nätet ibland. Då kan vi se tex Veckans brott, Familjen Holstein-Gottorp och nu sist såg vi Hela Sveriges Fredag!

Afturelding
0

Ikcäll är det Det hände här, det ska vi se! Och just nu går det en dokumumentär om Hitlers ledarskap på tvåan.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se