Vårsolen
värmer! ☀️
Någon mer än jag som gått en promenad idag och njutit av solens värme ? ☀️
Jag och mamma gick en sväng förut, blåser lite men annars var det underbart :)
Vi har varit ute i fyra timmar idag :) Vi gick ner på stan och kom hem med en bok (om katter), silvertejp, mat och kattsand. Vi var på jakt efter tårtfat, men icke. Jag hade faktiskt bara en tunn kofta under jeanskavajen, men ett par handskar hade suttit fint.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Det blåser kallt! Jag cyklade till affären och upptäckte att jag hade alldeles för lite på mig för kylan. Det är skönt i lä, jag såg många som satt utanför sina hus och njöt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja nu var det härligt ute och visst värmer den.Tog en promenix och har hängt ut tvätt som torkade riktigt bra i solen och vinden 🙂
Här finns inte en sportsmössa att gå på promenad, bugglig is överallt där man ska gå och lite grus här och där innebär att sparken inte går att använda heller.
Gick på långpromenad med Arrak på mossen i eftermiddags. En svag sol och iskall vind gjorde att det gällde att hålla högt tempo.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#2 Du måste haft mycket varmare än här för jag hade frusit bort med så lite kläder 🥵så kallt ute i blåsten här
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jupp, vi har gått en promenad idag. Gick och satte oss på en klippa i lä och njöt..
Såg många som var ute och aktiverade sig (skridskor, skidor och pulkåkning)
Ja här i malmö har solen skinet så skönt, Men lite kyligt har det varit, Men där som var lä var det så skönt,
Har jobbat delad tur idag från morgon till kväll, med två timmars rast, De var skönt vara ute då, Nu ska jag lägga mig, Ny arbetsdag imorgon
Natti på er
Det var soligt på lördag när vi åkte från D o soligt var när vi kom fram till S o vi fick skotta snö som vanlig här i S oxå för ingen har varit här sen sist😛Då var man ute förstås,för det snöar int inne i stugan lika lite som det rengnar men ☀️han försvinna.
Soligt var det igår oxå…o ute var man i solen o solat,att färg har man fåt till sin nos🙂
Promenader blir det alltid mer eller mindre när man har 🐶 om det sen är ☀️ellet int.Självklar är det så härligt vara ute o gå när vårsolen är framme.SÅ TOPPEN HÄRLIGT ÄR DET…
# 9 Delad tur! 🤮Är ni tillräckligt många på jobbet, stina..eller för få ?