Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 555 ggr
[Sisa]
0

Några ord

kan betyda så mycket!

Har Du lätt för att småprata med främmande människor..och när gör Du det ?         🌺

Maria
1

Jajamensan.

Brukar ofta prata med främlingar. I affären, på spårvagnen eller hållplatsen, via jobbet osv.

/Maria

Fridaaaa
0

Har hänt ibland,har inga direkta problem med det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[typellisch]
0

Jag har lite svårt att börja prata men om någon pratar med mig fortsätter jag gärna :). Är rätt social när jag väl kommer igång och pratar, tycker bara det är trevligt!

Anders 50
0

Jodå..har lätt för att prata med okända, t.ex. i affärer och i vardagslivet. Men på finare större tillställningar kan det bli lite segt ibland.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

#4  Så är det för mej med!

Pratar gärna med enskilda människor, men i större sammanhang är jag rätt tyst.    🤐

aggeelin
0

Jag pratar ofta med folk i affären t ex, de som är ute och går med hunden eller vid busshållplatsen. Det är trevligt tycker jag 🙂

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Nåjd]
0

Har väldigt lätt för att prata med andra fast jag trivs att leva som ensamvarg men prata det är aldrig några problem oavsett det är mycket folk eller lite,inför publik eller vad som helst så har jag lätt för att prata och ha trevligt med andra 🙂

[peter54]
0

Nja, jag är ingen småpratare någonsin, inte ens med folk jag redan känner. Inte så att jag inte pratar med folk, jag diskuterar gärna men vem som helst, men småprat utan mening är inget för mig.

penke
0

Ibland är jag bara lat..
men,oftast har jag lätt för att småprata/"skoja" med medmänniskor
vartsom jag möter dem,dels för jag tycker om det
och de flesta gillar att blir sedda/uppmärksammade.. :)

penke

inisklo
0

Jag har lätt,att prata med folk var jag än är o gör.🙂Jag älskar visa till dom,att jag bry mig om mina mädmänniskor sitter dom i parkbänken eller stå i buss kön.Om dom vill prata med mig självklart pratar jag med dom oxå.Jag kan börja prata jag med,men jag blir glad oxå när nån annan börjar först det.🙂Det är jätte kul,att små prata.