Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 515 ggr
Cristine
0

Är du med?

Zumba håller på att bli förlegad för nu har de nya danserna kommit in

mest omtalad just nu är Harlem Shake

sedan kommer Horseriding-dance

men K-pop är på intågande just nu och blir nog en landsplåga, något du skulle tänka dig?

http://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2222918

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
1

Jag älskar,att dansa hur man sen hoppar skuttar o far är smak sak.😉Jag tycker om sådant dans med mycke fart…jag är med så länge som jag orkar dansa/hoppa o njuter…🤦‍♂️ Kommer ni ihåg Lambada ooo gu vilken dans int så mycke fart men bra motion😂

JAG ÄLSKAR DOM DANSEN SOM ÄR POPPIS o sen när det är slut o kommer nya…då ska man lära sig om man gillar den dansen alltså.🎧

[Nåjd]
3

Skratt då är jag raka motsatsen till dig Inisklo dansar absolut inte om man så skulle tvinga mig med våld så får man inte upp mig på ett dansgolv 😃

Nä hua Cristine det är inget för mig det inte 😃två vänsterfötter och tycker inte ens om att se andra dansa eller sjunga då går jag min väg så tråkig är jag ☺️ hä bare säg stöpp i kröppa om he in't ä indianane då förstörs män hä är ju lit skillnad hä ju och där kröp visst dalmålet fram också 😃

Så nej tack om jag mot förmodan skulle bli uppbjuden 😎

[peter54]
0

Nej jag dansar aldrig, det har jag aldrig gjort och det kommer jag aldrig att göra. Min fru är likadan, så risken att jag ens skulle hamna i en situation där dans finns är minimal.

🙂

Cristine
0

😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.