Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 460 ggr
Cristine
1

Det värsta som finns

(tycker jag) är att på jobbet, på en fest  eller vartsomhelst, finns en lustigkurre som hänger efter och berättar dåliga historier och den ende som skrattar är han själv.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Babic]
0

Hahahah…. håller med dig!

stina63
0

Hehee så brukar det vara,,, men de är inte så farlig, För jag  går hem sedan,

Som barn kommer jag ihåg de värsta som kunde hända var att få tomat, De hände också på kolloni där jag var på sommaren ett par veckor, Där led jag så fruktansvärt. Ville bara hem

Idag känns det inte som det är något de värsta för mej.  De tycker jag är skönt👋

chik
0

Oj!!

Kommer inte på något som är har varit det värsta för mig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

inisklo
0

Vilken av dom värsta jag skulle välja, att vara det värsta?Då låter jag bli o välja🤐

[Nåjd]
0

Getingar,darr darr darr bara av att skriva ordet geting ryyyys och jag som trodde mig blivit av med rädslan men dom orden äter jag upp bums.Fy dom är det absolut värsta som kan hända mig.Ringer nästan brandkåren om dom kommer in i huset ☺️men ändå är jag rädd om dom för dom är ju liv och skapelse dom med men hua dom är det värsta som kan drabba mig  och jag ser ut så här när dom kommer,

Smiley mdr cochon.gif

inisklo
0

#5…fyi va du skrämde mig ,med grisen din.Ys va fyyyyyl den är…pläääää

Yhhh jag ska fort härifrån….

[Nåjd]
0

Ha ha ha Inisklo du är för rolig du 😃

inisklo
0

#7 …rolig…hmyyy jag är rädd….

Var tvungen o komma kolla om grisen är kvar o kvar är den.HEJDÅÅÅÅÅ

Afturelding
0

Det absolut värsta som finns är vaxdockor. Jag har sen jag var mycket liten haft en enorm rädsla för dockor, och vaxdockor är värst. Sen kommer porslinsdockor.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se