Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1052 ggr
Cristine
1

Din bästa vän...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och du, ses ni ofta?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Frosstis
0

Varje dag i skolan, inte varje lördag men varje söndag. så 6-7 dagar i veckan

stina63
0

Ja vi bor inte så långt ifrån varandra, Men hon jobbar och jag jobbar och brukar gå om varandra, Men vi träffas de gör vi.
Något som är intressant är att vi har alltid flyttat nära varandra, Har jag flyttat så har hon flyttat nära mej och tvärt om,
Så har det varit sen vi gick i grundskolan, Jag är 50 nu

Anders 50
0

Nej, tyvärr!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Två av dem finns på andra sidan den tredje pratar jag inte så ofta med, men när vi pratar , ja då är det mycket.

Nu pratar jag om vänninor. Min underbare man träffar jag var dagSkrattande

Var rädda om varandra

[peter54]
0

Javisst, jag är ju gift med henne Flört

Om jag inte får räkna min fru så nej, mina vänner träffar jag ganska sällan eftersom vi bor långt ifrån varandra.

JereMina
0

Ja, varje dag då min bästa vän är min man Flört

Pialinn
0

Det går år emellan!

Tur det finns sms o Skype!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Afturelding
0

Tja, min sambo träffar jag ju varje dag.

Men min bästa vännina ser jag tyvär c.a en gång på 1½ år bara. Vi bor 70 mil ifrån varandra och det tar c.a 6-7 timmar att åka, och dessutom är det rätt dyrt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

citytjejen
0

Vi träffas inte så ofta, 1-2 gånger i månaden fast vi bor bara ett par mil från varandra. Men vi hörs några gånger i veckan och det som är så skönt med vår relation är att det inte finns några krav på att vi måste höras varje dag eller så. Om vi inte hörts på ett par veckor så är inte det hela världen. Min man och hennes man är också bästa vänner, det är kul tycker jag Glad

/Christina

Fridaaaa
2

Har ingen bästa vän, jo min sambo och djuren :)
Men har flera mycket nära vänner ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

Min närmsta vän har jag känt sen jag var 6 år, det blir 33 års vänskap i år. Vi hörs minst en gång i veckan. Ibland flera gånger per dag, beror på hur vi känner. Hon är den lugna jag den busiga. Alltid varit så, är varandras stora motsatser men alltid mötts halvvägs. Skulle inte vilja vara utan henne! Hon är en viktig person i mitt liv.

aggeelin
0

Jag har flera nära vänner och kan inte plocka ut en. Vi träffas när har  tid och ärligt talat så träffar jag min frisör oftare Flört, jobbet och annat tar för mycket tid

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Min man är min bästa vän. Det låter visserligen som en klycha men det är sant.

Han är den som jag kan prata med om precis allt och som känner mig utan och innan.

/Maria

zabelle
0

Min älskade make kommer så klart på första plats. Kyss
Men bästa väninnan har jag känt sen vi var 2 (53 år sen) och vi hörs av minst 1 gång i veckan och träffas så ofta vi hinner.
Vi har lekt ihop, gått i samma klass 9 år, haft småbarn samtidigt och delat stora och små problem och glädjeämnen med varandra. Hon betyder väldigt mycket för mig.
Vi är varandras motsats i det mesta, men man behöver kanske en "motvikt" ibland?

Zabelle   

fotokrafs
0

Bästa vännen är min man,

bästa vänninan träffar jag bara några gånger per år, trots att vi bara bor knappt 2 mil från varandra..  i helgen har vi bestämt att ses.

inisklo
0

Bästa vän…

Jag har haft några jätte"bra"vänner o har dom bästa kavr.Vissa kunde int dela min glädje här i livet o vi träffas int mer, int äns hör vi från varanda.

Min bästa vän är min prins…självklart.Det har int gått så lång tid än 😉Vi träffas…ja det gör vi 😎ofta…ofta…

Mina vänner sen hundra år bor i Finlad.Säkert räddning till våran vänskap o lyckan,att vi än idag håller i hopp😃Vi skriver vanliga brev o sen mail smsar o ringar då o då.Vi träffar jätte sällan o det är sorligt.

[Sisa]
0

Min bästa vän är förstås mannen i mitt liv och honom träffar jag ju vareviga dag..vet inte vad jag skulle göra utan honom!    ❤️

Min bästa väninna miste jag i somras.  Vi hade varit vänner sen småskolan och hon var för mej, den syster jag så väl behövde.  Jag saknar henne så mycket..

Sen har jag förstås två fina vänner i mina fina barn.    ❤️

nadilda
0

Har en kompis som heter Anja vi är väldigt, väldigt tajta. Vi träffas ca 4 gånger per år för hon bor i Norge, om 4 veckor flyttar hon till Kenya…

Vi har knappt något gemensamt alls, men ändå så funkar det.

[eeklund]
1

Jag vill gärna berätta om min bästa vän då jag avgudar han så mycket.

Vi har vetat om varann i hela vårt liv då vi bott på samma gård. Han har några sjukdomar, Asbergers (stavning?), ADHD, damp och så och går på starka mediciner.. MEN han är den mest vettigaste person jag vet om. Jag har haft vänner som inte har några sjukdomar och dom har varit de största idioterna.

Men min bästa vän är den raraste man kan stöta på. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord och vi kan vara oss själva.

Vi pratar dagligen med varandra och vi träffas 1-2 gånger/vecka (om han inte är iväg eller jag upptagen och så) och han finns alltid om det är nåt. Jag går igenom en tuff period i mitt liv och jag behöver bara skriva en mening till han och han stöttar mig så otroligt.. jag kan babbla på och vara egoistisk och han finns alltid där. Alltid.

Han har hjälpt mig med min hund (som var väldigt jobbig som liten) och hans familj hjälper mig lika mycket med tips och råd. Hans syster har sagt att hon gärna är hundvakt så han och jag kan åka till Sthlm för fika och så :).

Jag har en sådan underbar vän!