Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 441 ggr
chik
2

God Morgon 19/2.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En Fin dag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hans K.
1

God morgon
#0 De ser ju ut att ha det ganska skönt där i gemenskapen och stugvärmen🙂 …Inga problem, inga räkningar, ingen pektelefon, behöver inte följa med in på IKEA…bara harmoni och lycka :-)
Ännu en dag i sjuksängen 🤦‍♂️ känner jag nu…men om man inte är sjuk ibland så uppskattar man ju inte de stunder då man är frisk ;-)
Önskar alla en skön tisdag. Hälsn. /Hans

fotokrafs
1

God morgon Chik, Hans och ni andra som tittar in 🙂

#0 Skulle gärna göra som de; sussa en stund till 😴

#1 Krya på dig

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Attans, trodde jag skulle vara först idag hihi 😉
Sitter & äter frukost, ska snart ut och sopa bort all snö som kom inatt från min bil så jag kan ta mig iväg 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
1

Godmorgon

#0 Ser mysigt ut. Har det blivit en vovve till? 🥵😃

#1 Hoppas du snart är pigg igen!

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Toyan
1

God morgon alla.

Så fina dom är chik❤️

Krya på dig Hans, trist att vara sjuk.

Här snöar och blåser det, 2,5 minus. nu är det på tiden att bli klar för jobbet.

Ha en fin dag och ta det lugnt på hala gator och vägar.

aggeelin
1

Godmorgon på er! Fin bild #0!

här blåser det småspik och vägarna är nästan ofarbara med cykel. Fullt av knögglor på vägen.

Ha en fifn dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Godmorgon från ett Göteborg med halv storm känns det som.

Sitter på jobbet ensam men de andra kommer väl så småning om.

/Maria

stina63
1

Godmorgon

Så skönt ledig idag med, Tvättedag och städag, Igår snöade det sen började det regna hehe, snart snart kommer våren

ha en skön underbar tisdag

citytjejen
1

God morgon!

Stilla snöfall här och jag sitter och planerar dagen. Blir promenad till ett köpcentrum där jag ska göra några ärenden, sen får jag se vad jag har lust med. Började men en penicillinkur igår så när jag skulle lägga mig igår var jag så groggy och trött att jag somnade med glasögon på och lyset tänt😃

Ha en bra dag alla!

/Christina

[peter54]
1

God eftermiddag 🙂

Här är blåsigt, grått 3 minusgrader och det snöar emellanåt. Jag och pojken har varit ute och skottat. Frugan och vår flicka är på skogspromenad.

I morse var jag till sjukhuset och fick en ny ögonprotes - äntligen. Det var 10 år sedan jag bytte sist. Under tiden bakade familjen bullar.

Maria
1

#10 Vad skönt. Då slipper du vara pirat😛

/Maria

Cristine
1

God eftermiddag!

Jag har en pirat här ibland också, dottern skelar och vi måste rätta till det.

Idag är jag riktigt uppåt.. efter att ha haft ödem i benen i 2 månader så har jag hittat en medicin som tar bort det och nu är de normala igen och jag slipper alla värktabletter jag fick ta varje dag..jag kände mig som en zoombie😃Önskar er alla en underbar dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1

God eftermiddag!

Dagen började med snöplogning, sen iväg till skogen och blev bjuden på fika av en lärarinna som var ute med en elev som behövde lite luftombyte.  Han gillade att åka med i skogsmaskinen, och hon verkade minst lika glad över att komma ut i skogen.

Sen blev det några timmars jobb och sen hem, mata djuren och nu väntar magen på lite föda.

Krya på er sjuklingar, man brukar bli lite piggare framåt kvällen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!