Godmorgon, onsdag 13 februari
Godmorgon på er! Fantastiskt, det snöar inte just nu 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon o fin dag till er här i Burken.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon chik!! Ha en bra dag. Jag skuttar snart iväg till jobbet, bara det att jag undrar lite hur. Det är så oplogat ute.
Godmorgon Agge, Chik och alla andra som droppar in.
Jag är ledig idag och ska läsa en del tänkte jag.
/Maria
God morgon 
Massor av nysnö, frugan har varit ute och skottat en timme på morgonen och plogtraktorn har varit förbi tre gånger under morgonen.
Godmorgon!
-5 och lätt snöfall.
Lite kaffe till sen bär det ut i skogen till gymnasieeleverna. Sista veckan de är här, nästa vecka kommer det fyra nya.
Räven fångades på bild inatt när den var på åteln bakom ladugården och åt lite godsaker. Snart blir det fullmåne och då hoppas jag det blir ett live-möte! 
Ha en bra dag, hemma som på jobbet!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Jag har blivit himla dålig på att skriva i våra morgontrådar. Fy på mig.
Sambon är i skolan idag, så jag är ensam med katterna. Planerar att spendera dagen med att vara allmänt irriterad på mänskligheten.
Och så ska jag måla lite, min oljemålning borde göras klart till helgen.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! Eller god middag?
Här är en seg människa som anmäler sig, legat vaken och gnytt i natt med blåskatarr, inte kul men det går över. Har mina braiga homeopattabletter att ta till och hinkar i mig citronvatten!
Annars är allt bra, ska iväg sen med maken och köpa nya mobiltelefoner så det ser jag fram emot.
#7, fin tavla, härliga färger!
Ha en bra dag nu, allihopa!
/Christina
God eftermiddag! Snacka om mycket snö ute men vackert är det. -2 grader. Super seg i skallen, sovit kort efter nätterna på jobbet. Inte sugen på jumpa nu men behöver vakna till lite mer. Mer kaffe. Hoppas ni har en bra dag!
Puh! Kan andas ut!
Gjorde aktivitet med 3 av barnen idag, gick jättebra och samtalet med min lärare och VFU handläggare/lärare gick med jättebra :)
Nöjd är jag verkligen! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Förstår att du känner dig lättad
/Maria
#11 ja känns toppen 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God kväll!
Här har det inte snöat på hela dagen, nu är det - 0,3.
#8 Krya på dig citytjejen.
# 10 Kul att allt gick bra Frida
Jag är nyss hemkommen efter ett härligt yogapass
Den här yogan är jag verkligen förtjust i 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och jag är nyss hemkommen från skogen. Har haft en kul dag med Fonzo och hans husse.
Hann inte med mer än detta snabba klipp nu i skymningen, skulle försöka koppla Fonzo också.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!