Morron 10 feb
God morgon! Ja man undrar var alla är, tar alla sovmorgon eller vad är det som händer
Låter som en god frukost, Provia är så gott! Fin bild på fin hund där!
Vi hade kompisar här igår, en av dem är kock så middagen var helt otroligt god med massa godsaker. Och nu sitter jag i sängen med datorn och ser fram emot frukost. Vår andra gäst igår, hon var så snäll och diskade allt så det är jättefint i köket nu!
Sen blir det säkert en skön promenad. Jag gillar söndagar 
En härlig dag hoppas jag att ni alla har!
/Christina
#1 Ja jag undrar med det hehe
Ja det var en riktigt god frukost, prova är gott :D
Tack! :D
Åh låter som en härlig kväll nu hade igår :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tittut
/Maria
Hej och god fm! Kollar på störtlopp skulle egentligen få besök nu men jag så ifrån vågar inte riskera något. Min väninna har varit hem till folk som har misstänkt magsjuka. Orkar inte en sväng till. Idag blir det jumpa i eftermiddag, längtar dit. Kaffedags ska ladda inför snöskottning. Ha nu alla en bra dag!
God middag 
Jag sov till 9, helt ledbruten är jag idag efter pärsen med snösläden igår. Jag ska ta en liten skottning idag också, men bara med skyffel för att få undan kanten på garageuppfarten så att jag tar mig in och ut ur bilen utan att behöva stå i drivan.
Här är mulet och 6 minusgrader, elak blåst som gör att det känns avsevärt mycket kallare. Jag ska försöka få ut ungarna en sväng också, de tenderar att limma fast sig vid datorerna annars.
Idag ska jag inte göra ett smack förutom älgstek till middag.
Sonen och hans flickvän kommer förmodligen hit en sväng.
/Maria
God dag mitt på dan!
Jag var uppe kl ½ 6 men har hållit på med hemsidan och städning, ute snöar det, många är nog glada över det.jag sitter med datorn och dottern med en bok,
så mycket mer vi kan vi icke göra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomidda!
Jo jag var uppe tidigt och tittade in här en snabbis men hann inte göra någon godmorgontråd.
Sen plogade jag vägen, inte mycket snö, men bäst att ploga rent så blir vägen ren fortare när det blir mildväder….framåt april nån gång. 
Nu har jag en potatisgratäng i ugnen och har faktiskt tagit ut grillen och grillar karréskivor. Hittade ett paket sådana i frysen igår. Bäst att äta upp dem innan nästa grillsäsong börjar.
#6 Älgstek!! :-)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!
Nu är jag tillbaka efter mitt lilla uppehåll.
Jag är lite småsjuk, problem med magen och ont i kroppen. Så jag fördriver tiden med att fundera över vad som är gott i tårta.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God middag!
Det är söndag och så skönt att ta det lugnt och njuta av långfrukost
Härlig bild på vovven Frida, "titta på mig, så fin jag är"
God mat i goda vänners lag, kan bara vara trevligt citytjejen.
Usch ja flisan, bäst att hålla sig undan från calicivirus och elände.
Blåser snålt här också Peter, 4 minus.
Mums med älgstek Humlan.
Cristine! Du har förgyllt min dag. Ha en riktig mysdag med dottern.
Tack Toyan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hejsan! Hoppas alla får en bra söndag 
Skulle gått till Ikea, men planerna ändrades;
Vi gick upp sent plus att vädret är så trist.
Stannade hemma och löste gårdagens melodikryss istället.
#0 Fiiin 
#1 Lyx, bjuda hem folk och så sköter de matlagning och disk 
#9 Krya på dig! Och lycka till med tårtfunderandet 
Goddagens!! Nu är jag hemkommen från Västerås och sitter med en tallrik mat. Jag har shoppat lite porslin som ersättning för sånt jag slagit sönder och så fyra nya vinglas. Ja, som ersättning för glas vi slagit sönder, förstås. De blev godkända av sambon så jag ska köpa fyra till snart.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkvälls
Har varit köpt ett nytt datorbord, När den var på plats så skulle jag sätta den stationära datorn på plats. Då har datorn pajat, Jösses får inte igång den alls, Men jag har den bärbara ännu,
#14 Jag använder typ bara min bärbara, gillar det bättre än stationära xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Pålitlig vakthund!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet