Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 479 ggr
Fridaaaa
1

Morgon ons 6/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er! Jag ska köra till praktiken nu, dock kort dag :) Min älskade lillebror fyller 13 år idag! Så han är tonåring nu ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
1

Godmorgon!

Tiden går för fort den här morgonen. Sambon hade mycket att prata om så jag har inte hunnit med i tid. Nu är det skynda, skynda!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
1

Godmorgon!

Somnade sent igår så är lite seg nu. Idag ska det komma nån ventilations-människa hit så det är ju bäst man är uppe ur sängen haha. Ska fixa med lite smått och gott hemma idag, ta en promenad och så ska jag göra en västerbottenpaj och coleslaw till middag ikvällGlad

Önskar alla en fin onsdag!

/Christina

Maria
1

Godmorgon.

Idag är jag ledig oh det enda som står på schemat är att göra Chili con carne. Första gången på älgfärs men jag kan tänka mig att det fungerar.

/Maria

Anders 50
1

Godmorgon!

Det har kommit 1 dm snö här inatt, snöar lätt ännu, så nu är landskapet vitt igen. Som väl är är snön lättskottad.

Idag blir det fortsatt snöskottning både på gården och vägen och så måste jag kolla upp vad eleverna gör i skogen, läraren är borta idag.

He det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
1

God morgon! Tänk nu är det vitt och fint ute igen! Mycket blötsnö har det kommit och mer väntar till kvällen. -1 grad ute nu. Tycker det är vackert! Idag väntar jobb, två nätter framför mig. Idag ska jag iväg och lämna blod, är ni blodgivare? Har varit blodgivare själv i flera år nu. Längtar till fredag eftermiddag då ska jag på jumpa. Dax att sätta lite fart nu. Ha nu alla en skön dag!

Cristine
1

God morgon!

#0 Komplicerad morgon gymnastik i mina ögon, har han inget lättare program.

Här pratas om mat så jag blir hungrig, jag får nog ta en macka till till kaffet. Väder rapporten frånTynderö låter så här:   -1 snöblandat regn, tunn isskopa på fönstret som håller på att smälta, snö och is på taket väntas falla till marken, skatorna får gräva sig ner till maten, hålet är så stort så de syns inte.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
1

God morgon!

Jag mår bra idag! Ingen nervositet kvar alls. Så idag ska jag nog plugga, när jag kan fokusera. Sen ska jag nog måla också, innan färgen torkar för mycket :)

Ha en bra onsdag ni som tittar in här under dagen.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
1

#6 haha nej inte lätt om man vill hålla sig i form ;)

Toyan
1

God middag.

En sån härlig bild FridaSkrattande

Här kommer det en massa blötsnö igen, nåja..några veckor till så är vi inne i mars.

Skönt att nervositeten släppt Afturelding.

Nu ska jag ge mig ut i snöyran, ska till tandläkaren.

Ha en fin dag oavsett väderGlad

Fridaaaa
1

#9 Tack! :D

stina63
1

Gokväll på er

Härlig bild frida hehe på kattenSkrattande

Jobbat färdig för idag, Men i morse hade vintern kommet tillbaka Attans också, Men snön är nästan borta igen., Får hoppas att det håller sig borta, men de tror jag inte hehe, Än sova vide ung än är det vinterSkrattande

Ha en skön onsdag

fotokrafs
1
God kväll

Har ganska nyss kommit hem efter jättemysig promenad ute. Massor av härlig kramsnö!

Vi gick förbi affären och handlade massor med mat.
Känner oss rika som har kyl/frys och skafferier fulla.

#0 Mysiga FindusKyss

Fridaaaa
1

#12 Han tackar SkrattandeKyss

chik
0

God Kväll Frida o ni alla.

Jag säger som övriga. Vilken härlig bild på pussi.

Har som Anders fått ett vitt o vackert landskap, jag njuter ögon godis, speciellt när solen lyser lite…

Ja fin kväll till er alla..

Cristin. skaterna får jobba för maten. *.*

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

#0 jag glömde säga, härlig bild på en fin katt! Glad. Hade för bråttom i morse när skrev så jag hann inte med. Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

#15 Hehe tack :D
Ibland har man bråttom ;)