Vårkänsla
Idag har det faktiskt varit solsken.
Vi har ett takfönster i badrummet som en slags glaskupol som oftast står öppet någon decimeter.
Helt plötsligt hörde jag en massa måsar och jag stannade upp då kom ett lååångt tutande från någon båt i hamnen.
Jag fick riktiga vårkänslor
Vi bor ganska nära Älvsborgsbron i Göteborg så båtar brukar vi höra.
/Maria
Och jag hörde småfåglarna kvittra och snön smälter fort! 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
hehe Här har det regnat och regnat men jag känner vårkänslor ändå,,, För vi går framåt mer och mer,, De är härligt, Snön är borta,
#1 Hörde också de små pippiarna..det gav en skön känsla inombords :-)
Här spöregnade det när jag vaknade kl 7, men kl 8 föll lovikavantarna och traktorn var nyss här och plogade
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har det båst och duggregnat, kladdigt och blött ute, så vårkänslor får det bli på nåt annat sätt än av vädret! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Blåst och regnat här också, hela dagen har det varit i gång. Men nu har nästan all snö försvunnit i alla fall, bara snöhögarna efter plogen som är kvar. Har gått otroligt fort denna gång för i morse hade vi nästan en dm :)
Töandet har bidragit med lite vårkänslor här också :)
Nja, här är det minsann inga vårkänslor. Jag vet inte riktigt vad det här kan kallas 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag är det full storm och än så länge inte en vårkänsla i sikte.
Det låter som om takpannorna är på väg ner.
Zabelle
Här har det lugnat sig helt, alla vägar och gräsmattor är helt bara nu och jag har vädrat en liten stund. Underbart!
Här är plusgrader och all snö är borta.
Men vi har storm, så det känns mer som höst :P
Inga vårkänslor. Men imorgon kanske
Tror nästan jag fått lite vårkänslor, det spritter i kroppen. Solen gör mig glad! Sen är jag frisk och ikväll varit på rolig jumpa, så nu mår jag toppen!
Kul att höra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Snö och minusgrader har vi men fåglarna kvittrar också mer här