Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1773 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 27 januari

Godmorgon på er!

Här kommer en godmorgonhälsning till er när ni vaknar. Vi har varit hemma och haft en lugn hemmakväll. Nu på slutet har vi sett en bra fransk film, vi fastnade i soffan.

Söndag - jag ska ta det lugnt. Det blir sovmorgon, långfrukost, läsa ut cirkelboken, soppa eftermmiddag och träning.

Ha en riktigt fin söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Oj vad mycket agge du har o göra på en liten Söndag.

Fin dag till er alla här i burken..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godf morgon flickor och ni som kommer efter

Ännu en dag med vackert väder, jag har fått sovit ut och allt känns undrbart, det är otroligt vad några timmars sömn gör med en.

Jag hoppas ni har samma fina sol lysandes över er idag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

Godmorgon! Härligt med söndag. Vaknade men en liten förkylning i  kroppen så nu sitter jag i soffan med en god kopp te. 
Är så glad för jag har efter en tids vånda, många funderingar och en del ångest, bestämt mig för att lämna livet som "kontorsråtta" och utbilda mig till massör. En spännande tid börjar, och jag ser fram emot att få lära mig någonting helt nytt!

En skön och fin söndag önskar jag er alla!

/Christina

Hans K.
0

Godmorgon alla ni som redan vaknat och alla ni som tittar in vartefter.
#3 Alla talar om att man ska göra det man brinner för så då kan det inte bli fel, lycka till!
Idag födelsedagskalas hos sonen. Önskar alla en härlig dag! Snart är det vår :-) Hälsn. /Hans

Cristine
0

#3 Härligt..jag gillar personer som är frammåt och vågar, dem går det alltid bra för. Lycka till!

#4 Blåsippor ååååh så jag längtar till våren.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Morgon på er!

Snöar lite ute till och från = inte kul :(
Men får väl passa på att städa inomhus, denna helgen har gått för snabbt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

God morgon på er

Här har de snöat lite till i Malmö.
*3 Härligt. Lycka till de kommer gå så bra för dej,

*4 Blåsippor jag längar så till våren, Snart  april då flyttar jag igen till stugan. Så de är födelsedag hos dej också, Härligt

Underbar dag är det även om de har snöat, Men Själv så tvättar jag på denn högtidsdag, Men är snart färdigSkrattande

aggeelin
0

Äntligen frukost! Skrattande

citytjejen
0

# 4 #5 #7

Tack rara ni, jo man ska ju följa sina drömmar och jag vill inte ångra att jag inte tog chansen! Magkänslan säger att detta är rättGlad

/Christina

Afturelding
0

God morgon!

Vi håller på att göra oss i rdning för att åka upp till Stcokholm och träffa ett par vänner och deras 6 månader gammla son. Jättekul verkligen, sist jag träfade henne var hon gravid i 8e månaden, och nu är lilla Liam redan ett halvår! Vi ska prata igenom vad vi bestämt inför bröllopet, eftersom att hon ska vara en av mina två tärnor. Skönt att stämma av, för vi lär inte träffas så mycket innan den stora dagen.

Och ja just det, jag fick en resa till Rom i present igår!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Gokväll!

Mycken glädje i tråden idag!

Här har det jobbats 5-6 timmar idag. Så skönt att sitta inne i värmen i hytten när det snöstormar ute. Fast det blir inte nån vidare snö på marken.

Sådana här vinterdagar så saknar jag nog jobbet lite, särskilt kvälls och nattarbetet i strålkastarnas sken. Kul att jag har möjlighet att hålla på lite nu.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God kväll!

#3 Lycka till med utbildningen citytjejen, kommer bli mycket bättre att jobba med människor.

#4 Härligt med vårblomster HansGlad

#6 Härliga busvovvar Frida, alltid roligt att se bilderna på dina fina djurKyss

#10 En sån bra present Afturelding.

aggeelin
0

Sådär! Åter efter träningen! Skönt att komma ut ur huset och in på en skön träning och så bastu!

Fridaaaa
0

#12 Tack ^^; Från och med onsdag, kommer det bilder på en nykomling ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

#12 Tack! Glad

/Christina