Torsdag 24.1.2013.God morgon
Nå jaa igen har vi nu dag på gång o var den innehåller kan du bara inte veta,men fylla på så som du tycker,att den ska va det kan du.
Jag får önska det bästa för dig o är mot andra så som du vill,att dom är mot dig.Gör nån glad i dag int ledsen.
Det har varit lung skön natt o jag sov bra.Nu är det trevligt,att börja dagens "jobb"
Ute mörk som man kan räkna ut så här tidigt o -12
Ha det så bra i dag!
Från samma bok som i går.Jag ville skriva den till dagens hälsning men glömde det.Då skriver jag den hit nu.
Universum bor i guds knä:
Himlen är också utlandet.Om man inte uppför sig kommer man inte till himlen.Men det gör ingenting,jag vill hellre vara hemma/Nina 7 år
God Morgon Inisklo o ni alla.
I går var det ju ett så härligt väder. Hoppas på en repris..
Phu, jag som inte åker någonstans skall ta mig till Varberg så här på morgonkvisten..Ja var ju i Ullared 8 i tisdagsmorgon..Jag har blivit så lat..'Fy Mig.
Fin dag till er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Inisklo, Chic och alla andra som vaknar.
Det var värst vad du är på resande fot Chik
/Maria
God morgon chik o bumbleboo!
God morgon Inisklo och Chik samt alla ni andra som ligger kvar och drar er ännu!
Tack för fint citat Inisklo!
#1 Fint foto!
Ha en bra dag i Varberg Chic.
Själv ska jag som vanligt ingenstans utan jag ska roa mig med att betala räkningar..jag äääslskar det görat (inte)
Önskar er en toppendag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristine! Jaa det är int det trevligast,att betala räkningar,men nöjdvänligt nej nödvändigt ska det vara eller nåt dit åt hi hi hii
Nån klok sa till mig,att tänkt va bra du har tex.elbolag litar på dig,att du får kredit,du får el först o betalar sen…att dom litar på en…jaa-a tänkt tvärtom o efter den har jag haft lättare,att skiva o betala hah hah haa
God morgon 
Här är ganska klart väder och 15 minusgrader. Nu ska jag gå ut och vänta på skolbussen tillsammans med vår dotter, sen ska jag titta till djuren innan jag får frukost.
God morgon!
Nu är det -18°C. Väldigt fint ute med snön,
men inte lika fint som hos JereMina 
Hoppas på fin helg så jag kan ut och njuta av vinterlandskap. Det är länge sedan jag var ute på promenad eller utflykt i dagsljus.
Nu skall jag strax ut, bäst att inte glömma mössan
Ha en bra dag!
God morgon peter o fotokrafs.Ni har oxå lite kallt där ni är.Här börjar det stiga uppåt,nu är det -14
Godmorgon på er! Här är det nästan 18 grader minus och snart ska jag ut och cykla i det. Men jag har nästan vant mig men gillar det inte.
Dags att skynda på.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God torsdagmorgon allihopa.
En ny kall dag har randats, solig ser den ut att bli idag också
#1 Tack för fint citat inisklo.
#2 Fint foto chik. Ha en trevlig resa och dag.
En riktigt fin dag önskar jag er
Godmorgon!
-18 är tydligen populärt idag, har det här också. 
Frisörbesök och lite proviantering nu på förmiddagen, sen bär det till skogs.
Ha en bra dag hemma som borta.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon till er oxå aggeelin,Toyan o Anders!Ni ska ha bra dag var ni än är o gör.
Ett lodjur har dragit igenom vår jaktmark under de senaste dagarna och rådjuren har varit ovanligt mycket ute på öppen mark. Kanske tog lodjuret den ensamma killingen jag såg för ett par dagar sedan, i så fall slapp den i alla fall frysa ihjäl.
Vi har inga fasta lodjur här, det är för mycket öppet landskap, men på andra sidan Harbo finns det flera, där är det sammanhållen skog i flera mil.
Nytt okänt vargpar i Rialareviret, den gamla hanen från det reviret har stuckit till Värmland, hittat en ny tik och bildat nytt revir där.
Vårt "eget" vargpar på Östaskogen har jag inte hört något om på länge. I våras fick jag ofta rapporter från taxichaufförerna om dem, men nu har det varit tyst ett bra tag.

God förmiddag! Veckans enda lediga dag för mig, jobbar långvecka. Efter långdragen förkylning, magsjuka, inflammation i spottkörtel osv är jag äntligen frisk. Så nu har jag bokat ett spinning pass på friskis, ska bli härligt att börja träna igen. Solen skiner, -13 grader men så vackert! Får nog bli en promenad i solen nu på fm. Ska njuta av min lediga dag och göra det jag känner för och släppa alla måsten! Kram till er alla!
Hej flisan!
Va bra,att du har blivit frisk.Va jobbigt du måste har haft,tro jag med alla besvär som du har haft.Ys då.Men nu är du frisk.
Träna nu int så intensivt,att du bli dåligt,men kul att du kan göra det.
Här är solen oxå famme o så vackert ute.Du gör rätt,att gå ut o lämna alla måsten där som dom hör hemma bäst just nu.
Ha en bra dag!
#17 Hej Hans K.
Jaa vist är det intressant,det tycker jag med.Trevliga omtänksamma människor i LK.Kul,att veta hur folk ha det…joo jag kom på en sak.
Du skrev nån tid sen,att du skulle till singel dait deit äs jag vet int hur skriver man det,men sak samma.Du förstå,tro jag.
Nå jag blev nyfiken hur det gick???Om du brättar lovar jag int brätta till nån!
Tack o jag önskar det samma till dig.Skön kväll!
Mitt i stockholm, det är fredag, After Work (AW)
En stor bar i ett hotell, musik
300 singlar, minglar med ett litet glas i handen med varierande innehåll
Alla är väldigt trevliga och det är gemytligt
Man pratar och umgås, man får träffa personer i "verkligheten" som man bara sett på bild och läst lite om.
Det pågår en liten tävling där man kastar poletter i en hink
…och det är återkommande träffar, ibland bara ett fåtal ibland som den här gången lite fler… Mysig tillställning…
Om jag träffade någon, där det tändes en liten "låga"?…*hemlis* ;-)
Hälsn. /Hans
#19 det lät helt mysigt…tack att du ville brätta.Ja ja jag förstå, hemlis jo jo
#17 Vilken vacker himmel 
Ikväll tog jag kort på månen för fjärde kvällen i rad.
Måndagens och dagens månbild blev bäst, jag vet inte varför bilderna blev så kassa de andra dagarna.. svårt att hålla still kameran eller annat som störde 
Längtar till helg och utflykt
då kanske man även kan ta kort i dagsljus 
Snart fredag….
Hej på er!
Har varit på praktiken till kl 16.
Marsvinet klarade inte sig :( Han somnade in själv inatt. ringde veterinären och berättade det då hon vill veta det.
Tråkigt är det :( Så nu är min älskade Pepsi själv för tillfället :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#22 Trist
Var det Alvin?
#23 Ja det var det :(
#21 fotokrafs Hej o va häftigt bilden ser ut.ingen fel på den så som jag kan se.Den är riktigt konstnärligt.
#22 fridaakesson Hej oi va trågit,att höra att han int klarade sig.Du o ni gorde det som ni kunde o det var allafall skön, att han fick somna hemma hos er.Jag vet int vad ska jag säga.Nyyh nyyh!KRAM
#25 Han somnade in själv inatt :(
Tack<3
#25 joo jag förstog det,men va jag menade var det skön till han,att han fick somna hemma själv än att gå till veterinär med han,när han int orkade mer.
#27 Jo jag förstod att du menade så :)
#28 Så tråkigt! Inte roligt när de lämnar oss.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#29 Nej det är det verkligen inte, varken stora eller små djur :(
Vad ledsamt Frida
/Maria
Så tråkigt Frida 
Har du bara ett marsvin kvar nu?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag är glad att två av bilderna blev så bra som de blev.
Kul att testa nya kamerans zoom och jag har äntligen lärt mig hur man ändrar exponeringstid och bländare i manuella läget.
# Har köpt en vanlig billig kamera men lär mej inte hur den ska hanteras , jag filmade något spännande genom fönstret när jag skulle spela upp så fanns ingentig in spelat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#34 Synd! Så du hittade filmen varken i kameran eller datorn?
Du kommer nog snart på hur det funkar och delar med dig av filmer 
#32 Har 5 marsvin till men den ena går ju ensam nu :( Så letar kompis till honom just nu så han slipper vara själv :)