Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1201 ggr
Cristine
4

Kramar

När man bor länge utomlands i sydligare larer som jag gjort så blir man van vid kyssar på kind kramar och komplimanger därför kändes det kallt och avståndstagande när jag kom hem, men nu är det vanligare här också med en liten kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
0

Jag gillar kramar för jag är uppvuxen med det. Min svärmor sa att Susanne har lärt mig att kramas. Hon var inte van vid det.

Jag fick krama en annan man riktigt idag nämligen min systers exman som vi känt sedan han var 12 år och han är nu 50 år Kyss

chik
0

Kramar. Gör vi här på Kullen…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Jag är ingen kramig typ när det gäller andra än mina nära.

Visst dras jag med och "gör som de andra" men det är inte min grej egentligen.

/Maria

Anders 50
0

Jag är som bumbleboo, kramar bara den närmaste.

Det duger bra med en hälsning med handen.

Men i morgon så är det Kramens dag så passa på då!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Jag har inte heller särskilt lätt att krama främmande personer, det blir stelt och onaturligt. Generellt har jag absolut mycket lättare att krama kvinnor än män.

Fick jag välja helt själv, skulle jag bara krama min fru, mina barn, min syster och hennes barn och den del av vårt umgänge som är kvinnor.

Flört

Särskilt jobbigt blir det om jag förväntas krama om en man som är två meter lång, det känns löjligt.

snigelpiga
2

För mig har kramar alltid varit en naturlig sak i livet, och jag kan krama alla, som bara vill bli kramade av mig. Glad

Toyan
1

Jag gillar också kramar, i mitt barndomshem kramades det mycket.

I familjen kramas vi naturligt och även sonhustrurnas släktingar är kramgoa, tycker jag är braGlad

stina63
0

De har kommet mer och mer med kramar här i sverige,

AnnL
0

Jag är också kramig mot både nära o vänner. Men personer som jag inte känner något speciellt för kramar jag inte även om jag känt dom länge.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

inisklo
0

JAG älskar att krama o ge gärna kram till "alla",men jag ger aldrig kram om jag int känner för det.Jag kramar int människor bara för,att krama.

Hemma när jag var liten var det jag som lärde dom andra,att krama mamman, pappan,syskon…int vet jag vem lärde mig,att kramasObestämd

Till mig är kram nästan som,att le.Jag älskar bådaSkrattande

Maria
0

Läste någonstans att det är "Kramens dag" idagFörvånad

Jag nöjer mig med att krama min man idag.

/Maria

inisklo
0

#11…bumblebooGladja det är väl lika bra.Jag läste,att du är int så kramik så får du nu bara klapp klapp klapp int i bakFlörtutan på ryggen men int så,att du behöver hustaSkrattande

Då kramar jag luften Tungan uteför det är ingen här just nu som man kan klämma tillSkrattande

Maria
0

#12 Haha, jag är så nöjd med en ryggdundkSkrattande

/Maria

inisklo
0

#13Skrattande

Kramar till ER ALLA som gillar kramar o så här blir det int äns så intimt,att man kan väl krama på ER ALLA SkrattandeVa lätt det går,att kramas…känner NI…värmen..uh puh börjar stvettas redan puh puhFlört

Anders 50
0

#11 Kan det ha varit i mitt inlägg ovan??   Hahaha!  Flört

Maria
0

Dubbelpost

/Maria

Maria
0

#15Skrattande Ha, javisst var det ditt inlägg ser jag nu.Skäms Fast jag kom i alla fall ihåg att jag läst det någonstans.

/Maria

inisklo
0

Passar på bara med liten fråga här…Tungan utesilivipp o kram till han/hon som släcker min nyfikenhet o förklara till mig var är den där gröna gubben/gumman/fikur som många har i sin instälningar:Lägg till min vännerlista…Obestämdhur fungerar det?Jag är så okunnig av såna o kan int se heller,att det skulle stå nånstans om dettaSkämsHjälp lite tanten härSkrattande

inisklo
0

Förvånadok jag kramar int men brätta allafall det till mig som stå i #18 om du kan vara så snäll.Du jag vill int bara fråga nåt utan,att jag värkligen vill veta.

Tack att du tog tid o förklara det till min…o kanse till nån annan…för det kan väl int bara vara jag som int vet sånt?EllerObestämd

Anders 50
0

#19 Vet inte vad det är för grön gubbe du menar? Jag hittar då ingen på min sida.

kan du förklara närmare eller ta en skärmbild och lägga in?

Anders 50
0

#19 AHA!!  Nu fattar jag! DU har ju en sådan, jag kan ju inte se min. Skäms

Klickar du på den så läggs den personen till på din lista med vänner, du har den listan under "Meddelanden" om du skrollar ner en bit.

Vad den är bra till vet jag inte, kanske det går snabbare att skicka meddelanden m.m. om de finns få en lista?

inisklo
0

#20…joo Anders det har du Gladkollade nyss o där var han/hon under värd o medarbetar…o sen stor där lägg till min vännerlistaObestämdchik har sån osv jag fattar int nå…gör en "resa"typ till chik det kan väl int bara vara min data som dom grönisar finnsSkrattandeObestämdTungan ute

inisklo
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande…va kan man annat du säger du har det int o jag ser att du har det…kanska roligt.Kan du då ser vilka jag har som mina vänner?Kan du vara snäll o kolla om man kan luska fram det.Obestämd…tack!

Anders 50
0

#22 Jo jag har en också, men den kan jag inte själv se,  man kan ju inte lägga till mig själv som vän.

Du och alla andra kan se den om ni går in på min sida.

Du har en på din sida också och den har jag klickat på  Flört

inisklo
0

Flört…så trevligt…klick klick Skrattandehär med…Tungan ute men kan du o andra se vilka vänner man har?ursäkta alla mina frågor..men..men..

Va kan man int vara sin egen vänFlörtsynd..tänkt om iggen vill ha en  som sin vänRynkar på näsan

inisklo
0

#24..hmyyy hur dum man kan vaSkämsjag har kollat själv,att det är bara jag som vet vilka vänner jag harGlad

Avklarat denna lilla fråge sportSkrattande

Tack..tack..ANDERS

fotokrafs
0

Jag är inte uppvuxen med kramar, kanske därför jag inte är så kramig av mig..
ett ex till mig sa att han fick lära mig att kramas Tungan ute

nu älskar jag att kramas, och då menar jag att kramas med min man. 
sen ger jag gärna goda vänner en kram

Kram på Er som vill Skrattande

inisklo
0

#27 det värmdes kram dinGlad

Anders 50
0

#27 Kvinnokramar är inte att förakta…  Tack! Flört

inisklo
0

#29 o det säger DU nuTungan ute

Anders 50
0

#30  Sådana kramar är helt ok!  Glad

inisklo
0

#31Skrattande