Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 417 ggr
Cristine
0

Toaletter

Jag kom att tänka på en bekant som kom inrusande en dag, rakt in på toaletten utan att säga hej. Hon hade gjort några ärenden på byn och kände att hon måste uppsöka en toalett …på första stället var det upptaget, på restaurangen var det fel på den, då tordes hon inte leta längre utan tog bilen ooch for. När jag var ung fanns det på torgen och lite var stans..varför togs de bort tro.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

De som finns på torg, vägrar jag gå på.
De städas i regel dåligt, i alla fall här, och brukar kosta, inte alltid man har det på sig för stunden, så skippar det :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Det är bättre iaf än ingenting, tänk om man får magsjuka!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

Usch, nu påminde du mig om när jag fick migrän på centralen i Stockholm. Min migrän är så kraftig att jag mår illa och kastar upp. Just centralen tycker jag borde ha fler toaletter, på fler ställen och inte bara uppe vid butikerna. Det var verkligen hemskt att stå där på perrongen och må illa, tur att jag inte var ensam utan hade lillebror med mig i alla fall.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

#2 Jag hade nog spytt ännu mer, pga toaletterna haha :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

De är det första min mamma brukar kolla efte var en toalett är någonstanns, Men de är svårt,, Jag brukar gå in på resturanger eller i varuhuset,
Men jag kommer ihåg en gång jag skulle gå, Kollade inte efter, Tyckte de var lite konstigt inne på damtoan, massa konstiga vaskar väldigt öppet, Dörrar var där inte på alla toalette, MEn jag var så vassen kissig, Så jag brydde mig inte,

Nä jag kom ut från toan, Ser jag en del förvånade karlar, Min vännia skrattade gott där ute, Då förstod jag att jag hade gått in på herrarnas toa på ett stort  varuhusSkrattande

aggeelin
0

Jag går in på herrarnas ibland när det är upptaget på damernas. Det går lika bra.

Jag har sagt det förut, jag har varit på många mång toaletter i utlandet (mest Grekland) men de har alla utom en varit fräscha - i vårt land är de flesta halvsnuskiga och en del riktigt äckliga med bajs på golvet. Hur blir det på det sättet? Vet ni någon som gör ifrån sig på golvet hemma?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#6 Jag har samma upplevelser som du när det gäller toaletter utomlands och mest grekland.Flört

Här hemma börjar man fundera…varför är det så?

/Maria

Karmatarerskanise
0

Underligt att restaurangen hade öppet utan en fungerande toalett. Det är inte tillåtet.

För övrigt tycker jag att allmänna toaletter, speciellt de på torg eller på andra platser i staden är riktigt räliga. Pundarna använder dom till att droga, de städas sällan trots att de kostar och jag undikver de i den mån jag kan.

Måste jag gå använder jag min handsprit till att torka av ställen jag måste röra :P