Godmorgon, söndag 13 januari
Godmorgon på er!
HÄr får ni en morgontråd, använd den väl! 
Nu går jag snart i säng och tar sen lite sovmorgon. Under söndagen ska jag, sonen och barnbarnen på mitt jobbs julgransplundring. Det komer trollkarl och tomte och en massa annat och minst tvåhundra personer. Brukar vara roligt.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på Er alla!!!
Är lite chockad, -15 ute, såna kontraster det är. Burr!!!! Tur jag har städ dag idag. Tvätten ska in på sina ställen i skåpen så det är hemma pyssel dag.
Ska dra på cd:n Absolute Winter 2013, så kommer allt gå med en dans. Har en favoritlåt som jag tycker ni ska lyssna på, man vill bara dansa lös när man hör den. Ni som inte är van att lyssna på sånhär musik, vänta till refrängen och ge låten en chans.
http://www.youtube.com/watch?v=crrOl0egI00
Men dagen börjar lugnt med morgonkaffe och frukost.
Ha nu alla en skön söndag!!!!!
God morgon Agge Flisan och alla alla LKare.
Kan tyvärr inte lyssna på videon då dottern ligger och sover, jag får göra det senare. Kallt är det nog här också skulle jag tro då det är is på fönstren. För mej spelar det ingen roll då jag inte ska ut.
Önskar er en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Blev rätt sent igår, vi gick över till sambons kusin och spelade monopol runt sju igår kväll. Vi var klara vid tolvslaget. Jag vann storslaget med lite drygt 93 miljoner (på utgåvan med elektroniska kort dock)
Det är kallt idag. -12 ungefär. Men det tycker jag är skönt, hellre kallt än varmt :)
Idag åker sambons lillebror hem. Ska bli skönt att bara vara vi två och katterna i två veckor. Jag ska försöka sy på brudklänningen, så långt att jag bara har handsömnad kvar. Jag vill inte sitta i maj och stressa över att den inte på långa vägar är klar.
Bjuder på en bild av vår lilla Esmeralda, fick tillåtelse av min mor som fotat bilden.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God söndag allihopa
Ha så kul med son och barnbarn aggeelin.
Kallare idag, minus 11 och solen lyser från en isblå himmel.
Blir bara en kort promenad idag, mest innepyssel.
#3 Söt som en sockersmula är hon lilla Esmeralda
Ha en fin dag med allt ni hittar på.
Go' midda' 
Tjugondag Knut och vi har städat bort julen, granen nerpackad och nya vårgardiner uppsatta. Här är 7 minusgrader och mulet. Ambulanshelikoptern som just drog häröver syntes inte för molntäcket.
Fru och barn har åkt till sjukhuset för att hälsa på mormor, min gissning är att det blir sista gången de ser henne i livet. Jag stannade hemma för att hålla brasan i spisen vid liv, det var bara 16 grader inomhus i morse.
God middag alla.
Här är kallt och minusgrader med en stor sol på himlen. Det var längesedan känns det som.
Håller på att koka ärtsoppa
/Maria
Fin söndag till er alla :)
Sådär! Nu har jag bytt gardiner i köket och gästrummet. Här återavänder jag dem som jag hade uppe före jul. Väntar ett tag med vårgardinerna tills det blir ljusare och närmare mars.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll!
#10 Vilken fin bild! 
Här var det -5 i morse och har varit mulet hela dagen.
Kalle fortsätter att imponera trots sin ungdom, ännu en hare hänger på väggen i väntan på att bli en gourmé-middag!
I hela mitt långa jägarliv så har jag aldrig haft ett sådant ämne till jakthund!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll!
Fina bilder 
Idag var första dagen på jättelänge som jag och maken var ute på prommis: Maken har varit sjuk ett tag, men själv har jag klarat mig från sjukan.. *peppar peppar 
Annars har det varit väldigt lugnt idag. Jag sitter framför datorn och har precis mumsat hasselnöts-chokladkräm direkt ur burk och druckit kaffe
Snart är det måndag och då skall man vara duktig och produktiv igen.
Läste i gårdagens tråd att Peter har massa fåglar, *avvis*
vi såg bara två fåglar vid fågelbordet på våran promenad idag
Lekte med videon i youtubes filmredigering.. Vassego!. Söt fågel iaf 

Å..en sån söt liten "boll"
Gokvälls på er¨
Var en lång arbetsdag, Jobbade i går och jobbade delat idag, Men vet ni jag är inte trött ännu,
Ha en fortsatt skön söndag
#13 Mmm.. gäller att burra upp sig i vinterkylan