Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 388 ggr
aggeelin
2

Godmorgon, lördag 12 januari

Godmorgon på er! Skojar ni, ingen morgontråd?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

inisklo
0

Obestämd…Godmorgon aggeelin…Nej jag tro int,att nån skojar…men nu fins det morgontråd som du börjat.Glad

Godmorgon till ER ALLA o har det så bra..njut av lördagen.

Här har vi -19 brrrr brrrr o sart åker vi i väg…KUL!

KRAMKyss

Toyan
0

En god morgon till er allaGlad

Ha en fin resa och ledighet inisklo, fy så kallt ni har det. Här är det nästan 5 minus nu, men slut på blåsandet, nästan vindstilla.

Hade tänkt ta en tur till centrum, men har en dov huvudvärk så jag stannar hemma och softar som barnbarnen säger.

Ha en fin dag alla LK:are där uteGlad

aggeelin
0

Så förvånad jag blev! Lördag morgon och ingen morgontråd. Det är inte vanligt.

Här är det tre grader kallt men det känns kallare märkte jag när jag hämtade tiddningen.

Idag fyller den yngsta sonen år. Jag ska köpa en liten smörgåstårta. Få se när ha dyker upp. Enligt den äldre sonen håller han aldrig en tid (och det har jag också sett).

Anders 50
0

Godmorgon!

Det blir rast och vila idag! Skulle vara i skogen nu men har knappt sovit något inatt. Mått illa, fryser och kroppen värker.  Men det verkar bli bättre.

-5 och blåst så det är lätt att vara inomhus.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

God morgon!

Vi har -16 idag, och snöfall. Skönt med ordentlig vinter igen :)

Kanske får jag ändå en kall födelsedag med massa snö!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Vet inte vad jag ska göra idag, ingen bil då den är ej lagad ännu och sambon iväg = hemmadag. Se vad man hittar på för att underhålla sig ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmiddag allaGlad

Idag ska vi äta köttfärslimpa på älg.

Jag har haft den stora förmånen att för andra gången nu få fint älgkött av en väninna. Hon jagar själv.

/Maria

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag Glad

Här är ganska skönt ute idag, visserligen mulet, men bara 4 minusgrader och blåsten har minskat till bris. Jag har varit ute ett par timmar och fixat med ditt och datt, borstat rent fågelbordet och fyllt på nytt bland annat. Det är mycket småfåglar nu, säkert runt 100 när det är som allra flest nere samtidigt.

flisan708
0

God eftermiddag på Er!!!

-6 grader ute, grått. Men men….. Jag har tvättstuga så det gör inte så mycket.

Hoppas det är bra med Er alla!!!

Kram

aggeelin
0

#8 Och vi har noll fåglar här numera! Förvånad

Förutom att en påse jordnötter/stor talgboll som hängt här nästan oäten i mer än en månad är plundrad sen någon dag (kajorna har utfört dådet, gissar jag)

[MossQ]
0

Önskar alla en fortsatt fin lördag " viiinkelivink"

inisklo
0

Tungan ute…Hej o hå…så här länge jag har int varit uppe o "pysslat"med datan.Redan söndag o det skulle vara dax,att "öppna"godmorgon tråd,men det får nån annan göra.Det gör jag int annars heller på söndagar för då har min "låda"ledigt som jag ha ha haa.Skrattande

Jaa i går tog vi det så lungt o utan stress innan vi åkte från Dalarna till Sörmland…o där mellan oxå.joo… joo…Allt var packat o sen hunden o kattor i bilen o bara i väg…Glad…Skönt!

Vi han åka o sen skulle vi tanka nån mil "hemmi från"oi oi oi …prinsen har glömt sin plånboken hem….käääk kääkRynkar på näsanNå var man gör annat än…nosen mot start linjen o hej o hå.det tog int så lång tid,men lite syr var man allafall o märkte då,att sån sak kan stressa enObestämddet gick bra…allafall o framme kom vi kanska sen…

Sent o sent,men mörkt var det o int har vi räknat,att det var så mycke snö här.Ys o äs o dingeli dång…bra börja jobba,att man kan komma till tomten.Vilka snö vallar det var o när dom har plokat här har dom int tagit nån hänsyn,att man kunde köra till tomten,fast det är kompiksen som gör såt jobb.Trevliga kompisarSkrattandeNå här är vi nu o njuter av natten jag i lilla rummet mitt i mot datan han i ??? nån stans i huset…kattor som sälskap jag har hundenSkrattandemen nu tycker jag,att jag kan säga GOD NATT O SOV GOTT ALLA VAR NI ÄN ÄR.Jag sover säkert som gris…magen full med go mat fast jag tänkte leva hela veckan med soppan.hmyyy.Nå man kan alltid skyta saker o ting till framtiden för man int vet om den kommer…skoj skoj…

Vist kommer den så har jag bästämt..OskyldigHärligt nu har man semester o sovmorgon osv…Kram