11.1.2013.GODMORGON
Jaa-a då har vi fredagen framme…kul.Till många innebär det veckans sista arbetsdag.Hmyyy
Va skönt nästa veckan har vi "semester"o vi åker i väg i morgon.Det bli trevligt,att ta lite o åka nån annanstans o se lite annat nu.Träffa andra människor osv…bekantta allafall o vänner…bada i bastun,för här har vi int nå.Sova…fast ingen säger här heller,att jag "måste"stiga upp kl.4.30
men hela familjen kan njuta av många dagar,att ha sov morgon.
Nå jag kan oftast int sova länge än till kl.6.men om jag riktigt draaaaaa mig då kan jag somna om o sova fast hela dan ha ha haaaaa
Jag saknar mina vänner mellan åt så himmelens mycke o då tar jag lite extra semester o är med dom.Jag behöver tid,att vara ensam oxå o den möjligheten bjuds i mitt liv.Jag måste ha lungt när jag "skapar"nåt o om jag skriver…mer än god morgon hälsning.Jag har ju min bok,att tänka oxå

Ja ja…det var detta den här gången…
Önskar till ER ALLA det bästa av fredagen som den kan bjuda.Kram
Det var lite kyligt ute fast int mer än -5,3
Godmorgon på er!
Här blåser det och det har snöat lite inatt. Idag är det veckans sista arbetsdag och det ska bli skönt med fredagskväll, ikväll.
Mmm, morgongröten var riktigt god med lite svarta/rödavinbär, hallon och jordgubbar på och så pumpakärnor och torkade tranbär
.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Här blåser fortfarande halv storm, men det har slutat snöa, temperaturen ligger runt 4 minus. Jag ska iväg som vanligt och idag måste jag börja betala sjukresorna igen, men jag åker tre dagar i veckan, så jag kommer nabbt upp till frikortsgränsen.
God morgon!!!
Var uppe tidigt idag, lämnat in bilen på verkstan. En grej som ser till att värmen håller sig i bilen skulle bytas ut. Ingen aning vad det heter eller vad det sitter. Men jag litar på gubbarna i verkstan.
Ska äta lunch med en gammal väninna idag, ska bli trevligt. Igår hade jag en total sov dag. Långveckan på jobbet kom efter.
-5 ute och snorhalt, dessutom snöar det så man ser inte all is. Så glad för mina dubbar på skorna. Kunde trampa på i vanlig takt hem från verkstan.
Önskar Er alla en superskön fredag!!!
Kram
God dagens på er.
iniskol fin tur till dig..
ja Peter det är det där när det tar slut. Har ju så med min medicin.Mycket o hosta upp på ett bräde…
Fin dag till er alla i burken.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmiddag¨
Ja äntligten fredag, en underbar solig skön fredag, Jag är ledig men kommer jobba under helgen.
Det känns så skönt tre månader tills April kommer, En månad som jag gillar väldit mycket,
Ha en skön solg fredag

God middag!
Blåsigt idag också och lite snö har fallit. Snart klar med tvätten, i kväll ska jag på födelsedagskalas, blir kul.
#6 Härligt att ni haft sol idag stina, tiden går så fort, snart är det vår
#7 En sån sötis Frida. Grattis till att du är klar med kurs 1
En fin fortsättning på dagen önskar jag er allihopa!
#8 Tack! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokväll!
Det hade snöat mer under natten så nu ligger det ca 10 cm.
Var ensam med 4 elever i skogen idag och de verkar ha begrepp om vad de håller på med. Frågvisa och läraktiga.
Vi slutade strax efter middag, de har långt att åka hem över helgen.
Nu gäller det att ladda inför morgonens älgjakt.
Ha en fin fredagskväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Jag betalar min medicin månadsvis istället, annars kan det bli hela högkostnadgränsen på en gång vid ett och samma uttag. Det blir 202 kr per månad och det går an tycker jag.