Jag..tänkte här lite
o nu undrar jag skulle du vilja vara med nån tv tävling…
Om svare är jaa i så fall vilken tävling då???
Va tycker du om dom tävlingar som finns redan där???
Va tycker du dom kunde tävla???
Va tycker du allmänt o tävla???
Nej, jag har redan svårt för pressen i tävlingar. att då dessutom ha pressen på sig med att man syns i TV hade fått mig att svimma eller skratta hysteriskt utan slut ;)
Jag blir nervös av tävlingar och brukar avstå.
Tävlade en del med hästen när jag var yngre, både i dressyr och hoppning, men min nervositet smittade av sig på honom, stackaren.
Tävlar gärna mot mig själv inom idrott.
Vill gärna tex springa lite fortare och lite längre än förra gången ;)
Zabelle
Tävlingar är inte min grej.
Jag har ingen vinnarskalle utan är en tacksam förlorare istället
/Maria
Nä jag gillar inte att blir stressad och de flesta tävlingar har en tidsbegränsning. Våra barn däremot, tycker att jag och min fru ska ställa upp i "Vem Vet Mest" eftersom vi tillsammans brukar kunna de flesta frågorna där och ibland lyckas slå deltagarna i På Spåret också, men det är ju hemma i soffan utan stressen och dessutom tillsammans.

de flesta är ju bra teve..
hellre en kunskaps/frågesport än "robinson"
men,den illusion man får hemma i teve-soffan
att man är lika snabb/are ..än de där i rutan
är en del av konceptet..
känner vi oss smarta/re gillar vi programmet
När de,redan vet svaret o tryckt på knappen,behöver säga :
-vad är
DÅ får vi svaret i skallen
flera sekunder efter
samtidigt tror vi..
; penke
Jag tycker,att det finns till räkligt många olika tävlingar på tv…Det är så många kanaler oxå,att titta på dom.
Jag beundra alla dom som i huvudtaget ta o försöker komma med som vissa i IDOLEN….ooo nej är det ingen som vill innan dom kommer så lånt säga sanningens ord..lalalalalalalalal,
kompisar,vänner osv…Nå jaa där kommer min beundran in.DOM VÅGAR ALLAFALL PROVA 
Nå MÄSTARNAS KOK eller va den nu heter o jag borde veta för jag gillar den tv program o vill gärna titta på den….hmyyy men att folk inte kanse tänker,att man måste kuna göra mycke mer än att koka potatis
nej nu är jag elak,men jag menar helt enkelt…man måste väl kuna mycke mer än den här vanliga matlagning.Jag lagar god mat säger dom,men jag vet knappast hur man gör rödvins sås
Koken måste kuna mycke mer än laga mat…ja jaosv
Nej jag skulle int kuna ta o tävla nåt på tv.ROBINSON kräver för mycke styrka o balans osv FARMEN där har vi mycke annat jux…
NÄÄÄÄÄ…inga såna tävlingar till mig.Är int precis sån människa som folk alment tro om mig…att jag skulle kunna gå rakt upp o ner dit o hit o tävla osv…höh höh hööö
Jag var duktigt o tävla med skidåkning o van oxå o blev nån gång tva o trea,men det var när jag var 5 år - 12år

Nej, TV-tävlingar och TV-såpor är inget för mig. Längtar inte efter att stå i rampljuset.
Men tidigare i livet tävlade jag i jaktskytte och när det gick bra så fick man stå framför kameran och i jobbet deltog jag både som tävlande och filmskådespelare. Göra film var kul! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!