GODMORGON 4.1.2013.
suck-suck ooooo ooo oo gäsp-gääääsp-gäsp!!!!!
Att börja sin dag med,att skriva är till mig som som dans på rosor.Jag älskar,att skriva…håller på min bok oxå här mellan åt…den skriver jag på finska
Det är int så lätt med svenska språk…här fick jag kolla hur skriver man gäspa.Hadde kanse skrivit den utan,att kolla… jäspa
ja ja jag tro,att man kan läsa vad som hälst med lite fantasin om orden är in korekt
ja ja
Här är det mild vädret hmyyy o.2 va det varierar nu.oooo gäsp-gäsp jag är trött,men int vill jag sova mer..kan missa nåt
HA EN BRA DAG O GÖR INT NÅT SOM JAG SKULLE INT heller göra
kram
God morgon! Igår hade jag en bra dag, shopping och lunch med en väninna. Sen träffade jag min kusin och vi åkte tillsammans till lunden med rosa rosor, ljus och princesstårta. Det blev så fint och kändes så bra. Efter det åkte vi hem till mig och brorsan kom och vi fikade tillsammans. Dagen kändes så rätt! Ny dag! -1 lite sol väntar på fm, nice! Måste åka och handla nu på fm. Fyra nätter väntar nu, sen långledig en vecka. Längtar till tisdag morgon när jag går av. Sen börjar jag längta efter fest, kanske är det dax att planera ihop en tjejmiddag med vännerna. Personligen tycker jag januari är den tråkigaste månaden på året, så man borde liva upp den. Önskar er alla underbara människor en bra fredag och trevlig helg!
Godmorgon flisan…
Låter bra,att du hadde bra dag igår…man nästan kan känna det…
men ärlighetens namn..nästan lite avis
för,att jag int ha mina väninna här i Dalarna…hon eller rättare sakt dom är i Sörmland…men,men,vist är det kul o shoppa o sen ta lunch osv kul att vara lite i farte…
Härligt till dig,att ha lång ledigt sen…det är annat..när man är hemma o ha ledigt hela tiden
Januari tycker jag är rätt bra månad(personligt)men in november
Ps…
Vist har jag vänner här…nya vänner o jag väntar,att vi igen träffas i ABF o pysslar lite av varje..ska börja poslins målning o fortsätter med glaskonst.Kul!Sen blir det lunch i Stads hotell osv
God morgon 
Det blåser hårt ute och det är 2 plusgrader. Den nya snön söm föll igår är redan bortsmält och världen ser skitig ut igen, trist. Jag är på gång till Uppsala och veckans sista behandlingsdag.

God morgon Inisklo, flisan Peter och ni andra ,
Här kommer en otroligt blå himmel men det finns en hotfull kolsvart kant i horisonten, jag hoppas den drar iväg åt annat håll.
Det gör mej glad att du gillar att skriva Inisklo, du piggar upp våra morgontrådar.
Intressanta hobbys du har, du får gärna visa upp dina alster när du börjat.
#1 Det lät som om ni hade en väldigt fin dag Flisan
#2 Tråkigt när snön smälter och allt blit skitigt, vore det mars så blir man väl bara glad men inte mitt i vintern
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Här ser det ut att bli en vacker soluppgång, synd att jag inte har en kamera som kan återge den riktigt. Eller så är det fel på maskinisten?
Hur som helst så ska jag vara i stora staden på kontroll 9,15 så det börjar bli dags att ge sig iväg nu!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Dags för jobb. Har en massa måsten som ska göras. Bara att sätta igång, snart. Härute går grannens katt som ofta är här. Våra katter spanar på henne i fönstren.
Igår kvälll var det ishalka ute, jag hoppas att den isen är borta nu.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#3… peter…GODMORGON
Jag skäms ibland när jag klagar nåt..om jag klagar för mycke o i onöjdan,när jag tänker…(kan tänka oxå
)hur tapper MAN DU är…tex bara,att åka lång väg hemmifrån o få behanlig vara borta många tim.vara trött osv…va kan jag säga mer…det är för mig rörande…BAMSEKRAM…jag förstå mer o mer hel heten av fam.liv…det som DU har skrivit.Jag har varma kännslor mot DIN fru fast jag int känner henne…Hon är oxå en tapper kvinna…
Nu ska jag int
här…
#4…Cristine…GODMORGON igen
…TACK…TACK så mycke om alla fina ord.Jag säger ingenting mot utan ta dom o tackar o tackar o njuter av det
Jag jag ska gärna visa alla mina olika"konst"om int alla men allat som jag kan göra…om sidorna räker i datan
…
…
#5…Anders…GODMORGON…jaa jag hänger med
med mina tankar till stor stad o kontroll
#6…aggeelin GODMORGON på DIG…försökt ta lungt trots allt"måsten"

God morgon!
Här är det blåsigt och 2 plus, nu lyser solen så vackert över trädtopparna.
Ledig idag, inget inplanerat, får se vad dagen bjuder.
Ha en fin dag vad ni än fyller den med
#9…Toyan GODMORGON o skön dag till dig..
Härligt att höra,att det finns människor som int inplanerat sin ledig dag.Utan väntar o se hur det bli…kul
Inisklo..Skriv på
God morgon alla.Fredag hela dagen --
Anders.Tur till dig..
O ni alla.En Fin fredag med vad ni nu tar er för.
Solen tittar lite fram här med.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#11…GODMORGON chik
ja..ag måste väll göra det,efter som du int gör de..du kan väl int skriva när du sover så länge
…MOAHAHAAAAAAAAAAAA
Gomidda!
Hemma igen!
Nåt är inte som det ska vara i mitt knä, något är löst och flyter omkring och kommer ikläm ibland, plus artros plus slemsäcksinflammation. Ortopeden nästa!
Efteråt var jag hos kiropraktorn på återbesök för ryggen, den var bra sa han, ingen åtgärd, kostade inget. Frågade honom om mitt knä och han kände på det och sa detsamma som läkaren.
Så jag kunde ju gått till honom först! 
Tog en bild på den vackra soluppgången innan jag åkte och så här blev den.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#13 Hej flitiga Lisa
Gu va gulliga marsvin du har i bilden ooo man vill så gärna pussa dom..lättast är,att pussa han /hon som är först…sån sötnos…ja blir galen av dom småttingar,råttor,möss,hamster osv..
#13 Hej flitiga Lisa

OOOoo vilka sötnosar har fåt komma o besöka LK idag
Va jag älskar djur o blir såååååååå glad av dom bilder som man få se om bara så här kul…han/hon är ju så nära,att puss puss.
Va jag blir glad av alla möss,råttor,hamster osv gnagare.Blir aldrig trött på att titta bilder av dom…o andra djur o natur o….o….
Ja jag gillar alla djur mer eller mindre…
Undrar om jag var gnagare i mitt föredetta liv
efter som jag ÄLSKAR DOM.
#15 Hihi tack ska du ha ^^,
Han som står närmst heter Enzo & han bakom heter Trazzel :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
inisklo
Frida dina små nissar är så söta.
Anders..vad bra att ryggen var okej.Himla tråkigt med Knät..Det behöver du ju
bara o hålla tummar o tår att det går o få ordning..
Fin Bild.
Ja vi har varit o kollat runt lite.Kommer bilder sen..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#17 Hihi tacktack ^^
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14…oooo nej…trågit…lider…aj..aj…
mmm…"gubbe"
………………
#17…
…joo joo nagare
äs jag menar gnagare
…förut…länge sen