Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 792 ggr
inisklo
0

3.1.2013.GODMORGON

OOO va härligt igen nu morgon…nu dag…det som var i går kan man inget göra mer.Int ta nåt därifrån o int lägga till nåt dit…Det är väl lika bra.

Det har blivit kallare här.Vi hadde nu -11.7 när jag vaknat.Det har gåt ner lite.Nu är det bara -10.6SkrattandeMycke mildare har det varit här mellan åt.Ja ja

HA NU EN BRA DAG O TA HAND OM VARANDRA.

LER MOT ANDRA O SÄG HEJ… GÖR NÅN GLADGladO DU BLIR JÄTTE GLAD SJÄLVGladFlört

flisan708
1

God morgon! Idag skulle mamma fyllt 77 år, så grattis där uppe i himmelen! Ska göra som jag brukar på hennes födelsedag efter hon dog. En bit princesstårta till lunden, nog låter det säkert galet men det var hennes favorit tårta. -7 grader, ledig dag. Ska umgås med en väninna på fm och på em kommer min kusin till mig. Ha nu alla en skön torsdag! Kram

inisklo
1

#1…flisan GODMORGON på DIG.Glad

För mig låter det int alls galet.Det är väl,att DU vill komma i håg henne på så sätt.Det är gulligt tycker jag…Glad

zabelle
1

Godmorgon!

Så kallt ni har. Här låg temperaturen på 4+ när jag kollade vid Kl.05 i morse, dessutom regnar det.

Sista arbetsdagen för denna veckan, i morgon är jag ledig. Då ska jag tanka ny energi genom att tillbringa dagen med min lilla solstråle, mitt barnbarn.

#2 Flisan, det är fint sätt att fira din mamma tycker jag Kyss

Ha en bra dag vad ni nu väljer att göra med den!

Zabelle   

inisklo
0

#3…GODMORGON zabelleGlad

Trevligt för DIG sista arbetsdag i denna veckan o kul säkert,att få besök av barnbarn…alla säger som har det så,att det är det bästa o att genom barnbarn,kan man veta om man har lyckas med sina barnObestämdfattar int riktigt detta men…???Skrattande

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det en mörk och mulen dag. Det tycker jag om! Glad. Jag gillar ju mörkret på vintern! Däremot är det fult ute nu när snön är decimerad.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
0
God morgon Inisklo & alla andra!

Jag sitter och hoppas på att någon skall missa/strunta i sin tvättid klockan nio, så jag kan sno den istället. Fullbokat i tvättstugan och jag som behöver tvätta innan jag åker ner till mamma.

#1 Så fint med prinsesstårtan

Ha det gott!
inisklo
0

#5 GODMORGON aggeelinGlad

Jaa-a det är vist nåt i vinter mörkret…jag tycker oxå om det…ibladFlört

#6 GODMORGON fotokrafsGlad

Ska DU sitta så länge o hoppas?Tungan ute

fotokrafs
0

#7 Nja, inte till nio ikväll Tungan ute
Tyvärr.. blev ingen tvättstuga ledig. Aja, det får gå ändå..
dessutom är det rätt trist att tvätta så lite skönt att slippa.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er, alla underbara människor här inne :D

Resten av denna veckan blir det att plugga stenhårt, 2 arbeten som ska in ^^ Sedan ska vi veckohandla idag, skönt att ha det gjort sen! Regnar ute, så är ändå ingen utedag idag ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon

Ja go och gla äta kexchoklaSkrattande

Idag jobbar jag kväll igen, så ha en skön torsdag, Känns lite konstigt att det är torsdag redan… Snart helg igen,

Ha en skön torsdagKyss

Anders 50
0

Godmorgon!

Snön (5 cm) som kom inatt hade regnat bort när det ljusnade, och regnet fortsätter.

Gott att ha giltigt skäl till att sitta inomhus när det regnar! Glad

Ha dé bra idá!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hans K.
0

God morgon :-)

Dagsrapport:

• Nollgradigt
  • Dimmigt
  • Semester
  • Förkylt

Slut på rapporten ;-)
Ha en skön dag allesammans Glad

Hälsn. /Hans

inisklo
0

#8Skrattande…skönt,att slippa tvättenFörvånadnjaa så lät det int tidigareSkrattandeFlörtKyss

#9…GODMORGON Fridaakesson…

o jag tackar… jagGladDU är oxå underbar o flitig.Många järn i elden…o fin höna i bilden eller är den tupp utan tuppkam?Obestämd

#10…GODMORGON Stina

Jaa vist är det så..ys va tiden gå…redan torsdagFörvånadhelger gör sitt o snar är det helg i gen som du skrev.

#11…GODMORGON Anders…sitt int för långe ett o samma ställeSkrattande

#12…GODMORGON Hans K….det var trevligt på hitt DagsrappotSkrattande

Ps…när slutar man säga GODMORGON på riktigt?När börjar man säga GOD FÖRMIDDAG?…GOD DAG?…GOD EFTER MIDDAG?GOD KVÄLL?…har jag glömt nåt GOD?

Fridaaaa
0

#13 Ibland är det så :P
Det är en höna, som heter Annika ^^,
Här är 2 av mina 3 tuppar :D Maif och Otto. Sedan är det Svea längst till höger :D

inisklo
0

#8Skrattande…skönt,att slippa tvättenFörvånadnjaa så lät det int tidigareSkrattandeFlörtKyss

#9…GODMORGON Fridaakesson…

o jag tackar… jagGladDU är oxå underbar o flitig.Många järn i elden…o fin höna i bilden eller är den tupp utan tuppkam?Obestämd

#10…GODMORGON Stina

Jaa vist är det så..ys va tiden gå…redan torsdagFörvånadhelger gör sitt o snar är det helg i gen som du skrev.

#11…GODMORGON Anders…sitt int för långe ett o samma ställeSkrattande

#12…GODMORGON Hans K….det var trevligt på hitt DagsrappotSkrattande

Ps…när slutar man säga GODMORGON på riktigt?När börjar man säga GOD FÖRMIDDAG?…GOD DAG?…GOD EFTER MIDDAG?GOD KVÄLL?…har jag glömt nåt GOD?

chik
1

God dagens på er..

Flisan..Inget är fel..Om Mor gillade prinsesstårta. klart att du ger henne..

Vi har 6+ regn.

ja fin dag till er där ute.

Jo Hans.Vink.Vink.

O Frida.Vår lilla höna som nu har varit död i många år..Hon hade gillat dina…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#16 Åh vad fin hon var! :D

inisklo
0

Förvånad…ursäkta men "lådan"börjar visa sina dåliga sidor osv därför blev det 2 samma tekst.pläääRynkar på näsan

#14 fina..jätte fina..en tid tänkte vi oxå skaffa höns o tupp,men jag tro,att vi är för lata,att sköta domTystkanse mycke jobb?

Fridaaaa
0

#18 Tack :D
Nja sådär. Det ska ju städas ganska ofta. Men annars tycker jag dem är ganska lättskötta :D

inisklo
0

#16 chik…Glad…men hej o hå..kul,att"se"dig oxå här…o sant som Fridaakesson sa hon va fin…mmmm

[Sisa]
0

Hej igen härinne!

God fortsättning till Er alla!

Jag hoppas Ni har firat ett lika trevligt nyår som jag gjort, och nu hoppas jag på ett lyckoår, för alla fantastiska LK-medlemmar.

Just nu i denna stund börjar stora snöflingor falla..härligt!  Vit vinter vill vi ha tillbaka!

Kram på Er alla!     Kyss

Cristine
0

Godag på er alla!

Välkommen tillbaka från Kryssningen Sisa, man känner genom skärmen att du haft det jättebabra

Lovikavantar vet ni väl hur de ser ut, i får dem gratis för det finns tusentals  av dem det är baraatt hämta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
0

Glad…#21…Sisa…Hej!Kul,att du är med oss igen…Glad o det samma till dig…god fortsättning… o hur var resan?Krysning?"låter som NI har haft det bra…Obestämdnyhfiken..jag..iiiint nå…

[Sisa]
0

Hej inisklo,

kul att vara här igen!  Ja..vi hade det jättebra på vår kryssning.  Trevliga människor, god mat, musik och dans tills långt in på natten.  Men..nu känns det skönt att vara hemma igen!

Hur var Ditt nyår då ?    Glad

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Här är runt noll grader och det har snöat precis hela dagen, så nu är det vitt igen överallt.

inisklo
0

Hej hej Sisa….då är allt i sin orning o självklart är det skönt,att vara hemma efter allt tralaaaSkrattandedet tro jag med…borta bra,men hemma bäst…Glad

Jaa jag hadde det lungt o skönt..god mat..tv.. lite musik där mellan o lite dans oxåTungan utetralalaa ha ha haaa.En av dom bästa ny år som jag har haft.Lite prat med tel.med vänner o smsar o mail o lite hi o hå…O bästa av allt…int ensam utan med min prins…KyssGladmmm så var detta…om jag kommer ihåg rättSkrattandedet är så länge sen…Tungan ute

flisan708
0

En fråga Någon mer än jag som fått brev från angle 2013?

Fridaaaa
0

#27 Japp, det är ett SPAM. Man får kontakta Niklas eller Staffan och sedan spärra användaren själv också :)

inisklo
0

Obestämd…var är ett SPAM?

Jag har fåt pm från en som int äns finns nånstans i fokus…det var helt mysko brev o jag skulle skriva till henFlörtgenom mail..ha ha haaaa man ge väl int" allt sitt" bara så där…äs jag nästan fryser…ys

Fridaaaa
0

#29 Man skickar ut samma sak till många, alltså sånt skit som denna har gjort :)

Anders 50
0

#29 Och så vill man komma åt e-mailadressen och sen får du ännu mer reklam och annat skräp och kanske någon bifogad fil med virus, om du öppnar den.

flisan708
0

#28 Hur får jag tag i dem? Tack för hjälpen!

inisklo
0

#30…#31…

Jaa va bra,att veta…jag är trots allt kanska så rädd om allt som jag int känner tillTungan uteNyfiken är jag oxå,men int så nyfiken,att jag gör allt i tid o otidSkrattandeo nu vet jag va betyder SPAMGlad

Tack till ER o kram

Anders 50
0

#32 Jag brukar gå in på Support och skriva där. Du kan ju också skicka meddelande direkt till Niklas.

http://support.ifokus.se/conversations/new?to=Niklas

Fridaaaa
0

#32 Man kan skicka ett PM till dem :)
Men den användaren är spärrad nu, så den kan inte skicka mer ^^

flisan708
0

#34 & #35 Tack för hjälpen! Skönt den är bortplockad!