Hattar och sånt!
Snart nyårsafton..vad ska Ni göra då ?
Använder Ni hattar och andra roliga prylar ?
Ger Ni varandra nyårspresenter ? 
Nej,någon hatt har jag aldrig haft till nyår. Kanske vore något att prova! Kanske ska köpa en present till kompisen som kommer, god idé. Jag har upptäckt att te är en bra present.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har alltid firat nyår med min bror och svägerska och handlat maten dagen innan i Saluhallen och tagit en öl på 7:ans ölhall. Sedan har vi lagat mat hela nyårsafton och ätit och haft trevligt med sällskapsspel.
I år kommer det bli annorlunda då de är i Spanien.
/Maria
Nix använder inget sånt.:P
Inga nyårspresenter heller :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
…vi har int bestämt än riktigt va vi ska hitta på.Det bli våran andra nyår o förra året hadde vi int nån hatt"kalas"men jag har varit med om hattar o annat på huvudet
Jag hadde en gång drottnings krona…det var kul…det var sånt spontant grej som jag hittat på.
Vi ska ha kompisar på besök. Vi ska börja ganska tidigt att laga mat tillsammans. Sen ska vi in till stan och se på fyrverkerier och sen hem och äta något trevligt för första gången på det nya året.
Det blir trevligt tror jag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Skulle aldrig för mitt liv sätta på mig en fånig hatt. Vanliga hattar gillar jag dock. Jag tycker egentligen inte om nyår alls, nästa år lär inte bli så annorlunda ändå. Men vi ska äta god mat hemma i alla fall, men det är för att det är vår andra förlovningsdag :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Inga hattar här inte.
Foie gras och entrecot blir vår middag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hattar förekommer inte i det här hushållet
Jag, maken och makens barn ska fira nyår med barnets mamma med sambo, kommer bli oerhört kul! Ska frossas i humrar, kött, bubbel och annat!
/Christina
Nä vi har inget av såna nyårssaker. Det enda vi brukar skaffa är papperstutor åt barnen, såna som rullar ut sig. Vi brukar köpa en magnumflaska Pommac och skåla i. Nästan alla i vårt sällskap tycker att champagne är äckligt.
Vi firar oftast med en hoper vänner och ibland har någon köpt in några raketer, men det brukar aldrig vara vi. Vi äter middag och spelar NE-spelet eller något sånt och så tittar vi på "Ring klocka ring" innan det är dags att gå ut och titta på fyrverkeriet med ett glas i handen.
I år kommer jag att stanna hemma dock, medan familjen åker till Södertälje och firar med vännerna. Jag vill inte göra om samma sak som vid jul en gång till, sova över borta och må dåligt av det och sedan köra tur och retur 30 mil i snömodden.

Vi firar här hemma i lugn och ro i bekväma kläder och med god mat.
Utan hattar men kanske ev. lite i hatten!
Fast bara lite!
Inga presenter, och grannen står för fyrverkeriet, de bor högt så det syns lika bra som om det var här ute på gärdet.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!