Julkrubba
Fel bild? Ser inte ut som en krubba? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ett gott skratt förlänger livet. NÄ, detta är byxorna till Nisse. Jag brukar kolla att allt blir rätt, men missade det.
Jag gillar inte nya fotogalleriet i Winows 7. Man får gå på nummer nar man ska lägga ut bilder. Tidigare såg man bilden, numer bara en ikon.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

#3 Jag har windows 7, jag ser bilderna. :)

Hur gör du då???
Först ser jag ikoner, sen måste jag ta fram en bild och "redigera" den. Då ser jag bildena, men måste gå tillbaks till ikonerna för att kunna ladda upp dom.
#6 Uppe i högra hörnet i mappen där bilderna ligger finns det en ikon som heter "ändra visning", där kan man ändra hur de ska synas :)
#4 Söt Nisse!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fin krubba, söt Nisse och rolig tråd!
Hoppas Du haft en fin jul, Pialinn och god Fortsättning! 
Pialinn du har ju din jul kvar då den firas den 6 januari.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Vet inte om det firas nån jul alls i Portugal. Visserligen har jag krubba och julgranen står i fönstret på ålderdomshemmet och blinkar rött. Men Sagres är tom på folk. Förutom här bland husbilarna, men vi är bara ca 15 bilar på plats. I somras var det upp mot 50 bilar i alla storlekar.
Gick in på "datorn ifokus" ang. det där med att bara se ikoner. Till slut fick jag rätt svar. Nu ska vi bara se om det funkar som jag vill.
#11 Jag gav förklaring i #7 ^^,

Frida!
Det var inte där jag kunde ändra så jag kunde se bilderna. Jag fick gå in på Prestandainformation på kontrollpanelen och leta mej fram till en lista bocka av "visa ikoner".
Då kom bilderna fram.
När jag gjorde som du sa fick jag bara större eller mindre ikoner, eller en lista.
#13 Jag kan ändra så, på min dator, på windows 7, fungerar med :D
Mina bilder syns när jag gör det :) Är inga ikoner :)

Frida!
Första gången du öppnar en mapp i "min bilder" får du då upp ikoner eller miniatyrer?
Jag fick alltid upp ikoner och de var dom jag ville få bort. Nu kan jag få större eller mindre bilder om jag använder rutan uppe till höger.
#15 Ikoner :) men förstorar jag där i högre hörnet blir det bilder :)
Varit så från start, på alla datorer, aldrig behövt ändra i inställningar eller likande ^^