Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis på födelsedagen!
Grattis! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Grattis Peter
Grattis på födelsedagen! 
Zabelle
Grattis Peter!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Grattis Peter. 
Grattis Peter! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis Peter
/Maria
Ja jag hänger med här oxå
….VA!!! Var det int advetskalender
Grattis Peter!
Stort Grattis! härifrån 
Tack för alla gratulationer. Taxichauffören frågade om han skulle gratulera eller beklaga. Var går gränsen frågade jag. Vid 50 svarade han. Oj då har jag mycket att beklaga sa jag, jag fyller 58. ;)
Stort grattis på din dag!
Grattis Peter! 
Tackåtack 
Jag har kämpat för att lära mig hantera surfplattan några timmar, svårt, svårt. Jag kan bara använda lillfingret för att scrolla sidan och eftersom handen kommer ivägen, ser jag inte riktigt var fingret hamnar.
På den här sidan till exempel, så är det oerhört lätt att komma åt "anmäl"-knappen under inläggen. Sedan har jag haft svårt att förstå vissa funktioner och hur de aktiveras. Jag kan exempelvis inte få igång videoklipp.
Jag har heller inte lyckats ringa till eller ifrån plattan och jag begriper inte varför det inte går.
Tur att jag har barn som kan hjälpa mig att begripa hur man gör, själva PC-systemet är ju helt främmande för mig som kört Mac i över 20 år.

#16 Hör av dig när du lyckas ring från surf-plattan! 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hur då ringa??? Enda sättet att ringa från datorn som jag kan är via Skype.
(bra, för det är ju gratis)
#18 Javisst, men en surfplatta har ett vanligt SIM-kort och mobilnummer precis som vilken mobiltelefon som helst och det ska gå att både ringa vanliga samtal och bildsamtal.
Detta måste jag kolla på min
/Maria
#20 Jag har sett hur mina medpatienter på dialysen som har surfplatta, har pratat med den och hållit upp den och svept över salen så att den som är i andra änden ska få se hur det ser ut på dialysen.
#21 Det var som sjutton
men det är väl förmodligen genom Skype då.
/Maria
#22 Tror du? Då skulle väl inte surfplattan behöva ett telefonnummer?
#23 Har ingen aning
/Maria
Kollade med en ungdom som sa att vissa plattor har den funktionen.
Men varför ringa från en sådan när man har mobil? Såvida man inte vill "Skypa"?
Blir det inte dyrt med ett extra abonnemang?
#25 Abonnemanget kostar 199/mån om man vill kunna surfa obegränsat och ha utrymme för streamning av TV och film.
Jag vet inte varför man ska kunna ringa, men min gissning är att det kommer på köpet eftersom en surfplatta egentligen bara är en smartphone i större format.
#27 Tack JereMina