Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 459 ggr
[Sisa]
0

Mellandagsrea

Det är väl egentligen då man ska handla..efter jul istället för före, eller ?

Något Du bestämt, att du ska handla på rean i mellandagarna ?   Glad

citytjejen
0

Om jag orkar ge mig in i mellandagsrea-gyttret så ska jag kolla efter diverse toppar och kanske jeans. Om jag orkar så ska jag ta mig upp i tid på morgonen så att jag är på plats redan på förmiddagen där rean äger rum. Vi får se….Glad

/Christina

stina63
0

Brukar hoppa över mellandagsrean,,

zabelle
0

Nix, ingen trängsel för mig i mellandagarna.
Då ska jag "ladda batterierna" efter en tuff höst.

Zabelle   

Maria
0

Väntar man lite längre fram så slipper man allt folk och så är det "rea-på-rean" iställetSkrattande

/Maria

Anders 50
0

Har aldrig deltagit i sådana, nej!

Betalar gärna extra för att slippa trängas.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Jag brukar handla på mellandagsreorna oftast, för julklappspengar om det är något jag behöver, eller handlar jag på "rea-på-rea" som #4 nämde ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[WickedAlly]
0

Jag gillar att handla då, har inte ont av varesig köer eller trängsel så :)

Fast i år är det inget speciellt jag ska ha, köpte vinterjacka på rean förra året så en sån behöver jag ju inte. Och skor köper jag tyvärr hela tiden så det behöver jag verkligen inte, men vem vet, man kan ju aldrig ha för många par skor :P

Överväger att införskaffa en teve dock, får hoppas att de har några bra priser :)

aggeelin
0

Nej, det är inget som jag vet att jag  behöver. Kanske går jag en sväng för det är vackert på stan när all belysning är tänd.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
1

Jag har aldrig i hela mitt liv varit på mellandagsrea och jag har inga planer på att börja nu.

Jag handlar det jag behöver när jag behöver det, inte för att priset är sänkt. Oftast handlar jag på nätet, jag har just köpt nya rengöringssatser till mina bössor och lite nytt läder och skinn.

De kläder och grejer jag behöver brukar inte reas, så jag kollar inte ens efter sånt.

Glad

chik
0

Nej. jag handlar när jag behöverSkäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Mellandagsrea brukar jag gå på om det är något jag söker. Brukar dock hålla lite koll innan, för många gånger så kan de länga på priset och skriva att det är rea. I år så har jag inget speciellt jag söker. Förra året köpte jag en gps på mellandagsrean, ett köp jag är nöjd med.