någon mer...
än jag som INTE känner julstress å hyster?
har inget alls av sånt. men kanske är för att de inte händer så mycket för att jag inte har pengar vad vet jag.. tycker de är rätt skönt att inte ha nån stress i juletider. har ingen julstämmning eller känsla heller så..
Jodå, här är en till!
Dan före julafton brukar det bli lite brått med skinkan och annan julmat, klä granen och pynta lite.
Julen är inte som den var förr när man var yngre.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag känner ingen stress detta året :P
Började med julklappshandlandet i go tid, och julsaker har jag inte mycket uppte som vanligt hehe :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Glömde skriva att vi har slutat med julklappar också. Lämpliga får jul-pussar i stället. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag känner ingen julstress, det är en helt onödig stress tycker jag. Dock känner jag av julstämning vilket jag trivs bra med. Jag har köpt tre julklappar och är därmed klar på den fronten. Julpynt ägnar vi oss inte åt i det här hushållet, jo förresten, ett änglaspel har jag köpt på loppis. I helgen ska vi handla julmat och göra julgodis, men bara för att vi vill och tycker det är mysigt!
/Christina
Stressar inte jag heller. Onödigt :)
låter bra att ni inte stressar omkring.. finns allt för många som gör de tyvärr.. tror inte att de kan vara nyttgt=)
#6 Nej stressa mycket är inte vidare nyttigt :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Helst undviker jag affärer för där blir man stressan om man inte är det innan, Men jag är nästan färdig, Har bara lite till att handla mat, Blir lite tungt med cykeln,
Det gäller att veta vad man ska handla innan man ger sig i väg in i affärerna. Men jag handlar inga julklappar för de har vi slutat med i vår familj, Så de är rätt skönt,
Nä jag är inte alls stressad över julen och det tror jag inte att min fru är heller, vi ska ju inte ens fira julen hemma, så inget extrajobb för vår del. Ungarna är uppskruvade, men det är ju deras normalläge inför jul och födelsedag.

Här är det ett lugnt tempo.
Lena.P är jag i verkliga livet.