Min soffa
Så fin den blev. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack Anders,, Jag blev väldigt nöjd med resultatet, Men jag använde häftklammer eftersom dynorna sitter fast går inte av, Så det blev väldigt enkelt. Lättare än vad jag trodde, Tänkte skit samman går det åt pipan så får jag fixa ny soffa. Gamla tyget var så räligt och min gamla katt har krattat på den,
Snygg soffa! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vad bra det blev :D
Våra skinnsoffa är inte allt för fin :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack Jag blev väldigt nöjd med de,
Frida min var också skinn
Fint du gör! 
Stina din soffa blev jätte fin o fin blå tyg.När man har ider o vill då kan man göra undervärk av tyg o den behöver int alltid kosta förmögenhet.
Vist är det kul när man kan trolla
..fast lite mer behövde du väll
Stina.Det blir ju så bra..Du är då väldigt duktig..
Billigt är bra..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Okej :) Jag är så ohändig när det kommer till sånt hehe :P
Sedan har vi en dum katt som klöser på vissa ställen på soffan, vad jag än gör, så får vänta :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad du är duktig Stina
/Maria
Tack ska ni ha, Jag lovade visa soffan när den var färdig, Sen stoldynerna till matrumsbordet ska jag klä om också, Hittade en snygg halsduk en väldigt lång halsduk, Den passade så bra till bordet. Halsduk som jag inte använder
De är roligt när man får idéer och ser resultat av de, Det behöver inte vara nytt och dyrt, Bordet har varit min mormors tikbord som jag målade om för en del år sedan,
#12 man bli så inspirerat av andra som gör såna saker som man själv tycker om o pyssla med.Jätte kul o sant som du skriver.
Jättefint blev det, stina! Kul med fint till jul! 
Tack sisa
# 15 
Vad fint det blev! Mysig soffhörna du har! 
/Christina