Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 654 ggr
[Sisa]
0

Snöskottning!

Snön är så tung nu..som tur är slipper jag skotta!      Glad

Har Du någon hjälp att skotta snö, eller skottar Du själv ?

Fridaaaa
0

Jag eller sambon skottar. Sedan plogar hans styvpappa en bit upp på tomten för bilarnas skull :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Skottar bara inne på tomten själv hittills i år. Vägen ut till stora vägen, 1 km, sköter de som avverkar skog här i vinter. De anlitar en stor traktor med schaktblad.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Lill-Mari
0

Skottar själv,snön är tung nu och jag har ont i armarna,men jag måste ju ha ut bilenSkrikandes

stina63
0

Skulle behöva en snöskottare som tar bort snön framför mig när jag cyklar, Men de har jag inte, Men nu finns det bara regn

zabelle
0

Vi hjälps åt och skottar till varandra, alla grannarna.

Zabelle   

aggeelin
0

Vi hjälps också åt att skotta eftersom vi skottar vägen här. Tomten brukar vi sksotta själva, mest sambon. Nu har han varit så förkyld så jag har skottat men det är så tung snö nu så det  blir lite fuskskottat när jag gör det. Gillar inte att skotta snö.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Vi skottar själva allihop i familjen, men frugan tar det tyngsta, jag kan inte använda snösläden av samma anöedning som jag inte kan använda gräsklipare utan självdrift - det går inte att trycka på utan muskler nedanför knäna.

inisklo
0

Jag hjälper med att skotta snö,om ryggen till låter den, samt,att hämta ved.

Att skotta snö är bara för tungt,men om det snöar mycke  på dan då vill jag försöka göra det,att han kan nu åtminstonen komma in i tomtenSkrattande…det skulle kännas helt fel bara vänta o se efter som jag är hemma osv…lite har man ärvt finska sisu…Flört

flisan708
0

Jag behöver bara skotta snö på parkeringen vid bilen så jag har det bra.