Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 807 ggr
inisklo
0

GODMORGON,måndag 17.12.2012.

Jaa-a igen får vi börja nu dag o nu vecka…härligt!Glad

Hoppas,att alla ha haft skön avslappnande veckosslut,fast julen står nästan på dörren o vill inFlört

Här har vi mycke snö kvar,än så länge o bara -0.6 .

Ha det så jätte bra allihoppa var NI än är o var NI än gör.

Maria
0

Godmorgon Inisklo och alla som vaknar snart.

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag på julbord på Hamnkrogen på Liseberg. Det ska bli kul.

Tyvärr kan jag inte gå med på 5-kampen innan. Jag klarar inte av så mycket folk som rör sig och allt ljus och rörelse.

Det blir rena karusellen i huvudet då.

/Maria

inisklo
0

GladGODMORGON bumbleboo…hoppas maten smakar gott…o det gör säker det.

Kul för dig!Fast du får vänta hela långa dagenFlört

Maria
0

#2 Jag ska jobba först så dagen kommer nog att gå fort.Flört

/Maria

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inisklo o Bumbleboo o ni alla.En fin Måndag till er.

Bumbleboo.Vad roligt o få gå o äta på Liseberg,Det där att du inte orkar klarar 5kapen kan ju vara en fördel medKyss Så ha det så trevligt.O du!!Lite till dig o så tar du lite till mig..O så tänker du på o ha mjukisbyxor på..Så du kan Äta…

Ja fin Måndag alla där ute..

JO Det regnar här.Gråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

inisklo
1

#4 GODMORGON chik…du är oxå vaken "redan"FlörtJag tänkte lika dant,att bombleboo kunde ta lite till mig med,men hon orkar väll int så himla myckeTungan ute

Hon kan ta lite till dig det tycker jag med o lite mer till sig själv osv "raaaaaaap"

o hah  hah haaaaa MOAHA HAAAAA

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det milt och snön rasar från taken. Dags att skotta in gröten och åka till jobbet.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är mulet och riktigt mörkt nu på morgonen. Igår kväll när jag kollade termometern visade den minus 3, men nu är det på nollan igen. Vi hade som max 2 plusgrader under gårdagen, så nu är snön hård och rådjuren får det tufft.

Jag märkte hurpass hård snön har blivit alldeles nyss när jag skulle gräva ut Lovisas "busshållplats i plogvallen.

Toyan
0

Go'morron..go'morron på er!

Lite blötsnö dalar sakta ner och det är nollgradigt.

Ha en trevlig kväll Humlan och smaklig måltidGlad

Hallå chik..var inte ledsen, snart blir det kallt igenFlört

Önskar er en fin dag och ta det försiktigt där ute i halkan och mörkret!!

Fridaaaa
0

Morgon!

Ska skriva skolarbete idag. Ingen rast, ingen ro, bara att jobba och gno ;) haha :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

God dag!

Hela morgonen har gått åt till att beställa mat till julbordet, eftersom jag är så bortskämd har jag fått ringa från Malmö till Arjeplog för att få tag på vissa saker.

Jajamännsan, upp och ned är det med vädret.

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Gomiddag från ett regnigt Malmö

Zabelle   

stina63
0

Godmorgon vänner

Så var snön borta från malmö, Både syn och skönt, Nu regnar de som vanligt igen,
Har en ledig dag och i morgon jobbar jag kväll sen är jag ledig i en vecka, de ska bli skönt

Ha en skön Måndag

inisklo
0

#10…bortskämd eller int,men vist är det härligt,att äta maten som smakar o är god…fast kanse lite dyrare o lite mer dyrareFlörtman kan int snåla med allt o int alltid tycker jag.Va är det för skoj om man köper billigt mat som sen int just smakar nåt. Mycke mat tycker många,men smaken?????

Bätre köpa mindre o sånt som värkligen smakar nåtObestämdjag har fåt lära mig det av dom som älskar mat o är bred,att betala lite mer int bara äta…utan njuta av smaken oxå..

I bland åker vi hemmi från till stan o handla då får man tex.färsk fisk o annat gott.Det  vinns bra sortiment här oxå,men om man vill ha nåt extra.Jaa då får det oxå kosta mer.Så är det o om jag vill nåt då gör jag som DU Cristine…njaa joo det gör jag.GladNAM NAM NAMI NAM NAM

Nyfiken,att veta var det kan vara för saker???Skrattande

Ja ja God forsätning till ER ALLA…

[Sisa]
0

Hej vänner,

några dagar har gått sen jag sist var härinne.  Har haft magsjuka och bara mått pyton!   Som tur är känns det bättre nu igen.

Jag hoppas Ni alla mår bra!    Kram!    Kyss

Fridaaaa
0

#14 Usch! Krya på dej <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

# 15  Tack Frida..jag mår bra nu!     Glad

KaiPon
0

Hej hopp.

Argh, stress! Insåg idag att detta är sista veckan innan jullovet och, well, jag har mycket kvar att göra. Hoppsan. Oh well, får börja städa och packa och så snart. Heh, typskt mig. Obestämd

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Afturelding
1

God kväll! Idag har vi tvättat, och tvättat, och tvättat lite till. Åtta maskiner blev det.

Sambon gick och handlade lite saker vi glömde tidigare idag medans jag hämtade upp den sista tvätten, och så kom han hem med en chokladask från Anthon Berg till mig :D Han är så söt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Gokväll!

Äntligen lite lugn o ro! Förmiddagen tillbringade jag och Kalle och en fälthare i skogen, ja lite på åkrarna också ibland. Men det blev ingen harstek idag heller.

Middag lyckades jag komma lagom till hos brorsan, och det tackade man ju inte nej till. Lutfisk! Inte det sämsta på en måndag!

Och eftermiddagen har tillbringats med att sätta upp ljusslingor på verandan och i en av de stora askarna. Ska försöka ta en bild, men jag har så svårt att få till bilder när det är mörkt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

#19…ANDERS det blev bra…foton.Va fina dom kompisar är.hmyyy va han tittar på migSkrattandeär det Kalle?

Anders 50
0

#20 Jo, Kalle.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!