12-12-12
God morgon gott folk.
Snart så åker vi till vigseln 
Önskar er en fin dag.

God morgon VSK och GRATTIS!!
Kör lugnt och kom säkert fram, hoppas jag ni alla gör.
En god morgon till er andra också. Minus 6 grader idag, räcker gott och väl tycker jag.
Önskar er en fin dag
God morgon 
#0 Grattis till er 
Här har snöat rejält under natten och den hårda vinden har ställt till med drivbildning, så jag hoppas att jag kommer fram till dialysen idag och att jag kommer hem i vanlig ordning ikväll. Jag vill aldrig uppleva det som hände förra onsdagen igen.
Hoppar snabbt in och önskar en fin dag!
#0 Grattis!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
GODMORGON ALLIHOPPA SOM HAR VARIT REDAN O SKRIVIT O SOM KOMMER O SKRIVA.JAG SKREV FÖRUT,MEN DEN FÖRSVANN..NÄSTAN TÄNKTE SÄGA SOM VANLIGT.
DET ÄR INT SÅ KUL,MEN FÖRSÖKER IGEN EFTER TYP 2-3 TIM SOM DENNA LÅDAN SÖKTE NÄT
HÄR HOS OSS ÄR DET NU -12.3…STIGER HELATIDEN LITE.NÄR JAG VAKNAT VAR DET -10.6 JAG VAR INT O KOLLA OM STAN VAR KVAR I GÅR,MEN HAN VAR O SA JA JA DEN ÄR KVAR
JAG KOLLA PÅ TV EN JÄTTE TREVLIGT FILM.
JAG HÅLL PÅ O BLI SJUK O NU ÄR JAG HÄNGI O MÅ SOM JAA INT VET JAG MEN INT BRA ALLAFALL.VILLE GÅ TILL ABF O TRÄFFA DOM ANDRA"TJEJER"O MÅLA MINA GRISAR SOM JAG KÖPTE FRÅN LOPPIS EN TID SEN.DÅM FÅR JAG MÅLA HEMMA OM JAG ORKAR…
JA FÅR ÖNSKA ER ALLA EN BRA DEG NJAAA DAG MENADE JAG
O HOPPAS,ETT NI SLIPPER BLI SJUKA…INT ATT JAG ÄR RÄDD,ATT NI SMITTAS GENOM "LÅDDAN"MIN.
Tack tack 
#0 Lycka till!
Min dag är förstörd, så är det bara.
Klarade inte omtentan. 1 poäng ifrån på första delen och 3 poäng ifrån på första dagen. Nu är jag allmänt sur och känner bara för att hoppa av, allting går emot mig! Grrrr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack tack 
Vi skall hämta maten vi beställt nu, och sen blir det fullt upp 
Grattis VSK! Hoppas ingen av er ångrar sig när det är dax? 
Här är det -8 och ingen snö har fallit på några dagar.
#4 Krya på dig! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
# 0 Stort GRATTIS till Er! 
# 6 Så tråkigt, Frida, men sånt händer. Snälla Du, ge inte upp..efter regn kommer ju solsken, brukar man säga. Kram till Dej!
Också här har det snöat inatt, nu har vi massor av snö!! Skönt att vara ledig, då behöver jag bara skotta om jag själv vill. Ev. besökare får pulsa fram till dörren 
Men..visst är det vackert ute 
Ha en fin dag..även Du Frida..och Lycka till ni som gifter Er!
#9 Vi får hoppas det :( Man vill bara ge upp, måste klara nästa omgång, annars så får jag inte ut på praktik, dem har så sjuka regler :(
# 10 Lycka till, Frida! 
#11 Behöver all lycka jag kan få känns det som 

#0 Stort Grattis och lycka till både med bröllopet och med äktenskapet!
#6 Jag förstår din besvikelse, men du är en tuff tjej, du klarar det nästa gång. Nu vet du vad du behöver läsa mera på. Du är långt ifrån den enda som missar, det kommer att gå bra nästa gång.
Zabelle
God förmiddag!
Nyfiken som bara den är jag,Grattis än en gång VSK.
# 11 Lycka till önskar jag med Frida!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ni är så söta och snälla 
#6 Bit ihop och läs på! Du är så nära. Tanken med tröskel-regler är att studenten inte aska ha för mycket"släp"och att kunskapen ska finns med när du går ut på Vfu. Tror jag
Hej hopp, allihopa! 
Skola idag, som alltid, haha.
Imorgon ska jag till Göteborg, ska på konsert haha.Tre band kommer spela, ett av dom är Overworld. Ska bli kul, hihi. Blir tredje gången i år jag ser dom.
Nej då, gillar dom inte alls 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#16 Ja jag har läst på jättemycket, men svårt att veta vad DE vill att man ska ha med :/ Men får plugga ännu mer trots att jag har 100 saker som ska in :(
Ja det är väl så, dock har inte detta på tentan mycket med praktiken att göra, men det är det att man måste klara kurs 1 för att få gå ut på vfu.
#18 se vad det är för lärandemål som ska examineras. De ger en vägledning om vad tentamen ska examinera -det är så att examinationen tydligt ska examinera målen.
Det är nog bra tänkt, på ett sätt, att det inte blir för mycket släp. Studenter som har många släp får till slut ett stort berg att ta sig över, och det kan göra att de inte orkar mer. Ett "litet" berg brukar gå bättre - även om det just nu känns som stort, jag förstår att det känns så 
#0 Stort grattis! Hoppas ni har en underbar dag! God kväll på er alla! Seg i kolan, sovit kort idag då jag gått av idag. Börjar jobba igen på fredag. Kom i säng sent efter jobbet men nu är Nisse (bilen) på service, ska hämtas i morgon. Så glad fått två semester dagar i mellandagarna, ska på kryssning med brorsan och vänner till han. Dämpar allt det som jag tycker är jobbigt med julen. Soffan och jag är polare idag! Ha en fortsatt trevlig kväll!
Precis kommit tillbaka från lite julpyssel på skolan. Bakade pepparkakor och gjorde ett julkort till pojkvännen. Sen blev det lite mjölkrig också, hehe. Jag hade absolut ingenting med det att göra, det var absolut inte jag som startade det 

Gjorde tre plåtar kakor, en med typ bara vanliga former, två stycken med kakor jag gjorde själv med en vanlig bordskniv. Det var slitsamt kan jag säga, men så värt det! 
Hjälpte även några från baslinjen med deras kakor.
All in all hade en jättebra kväll, men nu ska jag jobba lite, sen duscha sen sova.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/