Kö
Här sitter Algot och väntar på sin tur, liggplatsen är väldigt poppulär.
Köa är något av det värsta jag vet, särskilt på en flyplats, men också i telefonen, har du tålamodet som behövs.?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
…jaa-a det har jag,men ibland tappar jag modet o s….r allt o alla.
Värst tycker jag,att det är i matbutiken…där gillar jag int köa o blir lätt syr av nån som vill gå före osv.o ser int att kön är ………………………….där borta
visar bara hur lite hon eller han har i handen eller korgen.Om jag har mycke i vangnen gör jag så,att jag låter nån gå före mig/oss om han/hon har lite saker……….men om nån tar förgivet visar jag skarp slutet av kön
jag blir iriterat o syr mer om nån annan blir det o demostrerar
Jag har problem med vissa köer, när folk trängs, knuffas och håller på.
Jag gillar itne att stå i kö
Telefonköer är med inte kul! :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag försöker undvika köer, men ibland är man ju tvungen. Men med lite planering så brukar det gå att undvika de värsta köerna.
Telefonköer kan man ju i vissa lägen klara lättare genom att knappa in 5:an, då ringer det när det är ledigt.
Eller om man har högtalarfunktion så kan man slå på den och sen kan man göra annat under tiden, det hörs ju då när det börjar bli dax.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har numera ofta en ljudbok i mina öron och då är det rätt så ok att stå och vänta. 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Blir det inte lite knepigt i en telefonkö? 

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nä jag har inte tålamodet att stå i kö, men vad göra 
# 0 Så söta dom är! 
Katter har nog mera tålamod än mej..hatar att köa! 
Ibland måste man bara köa men det ärväl aldrig roligt..
Jag accepterar att köa men det är ganska trist.
Får göra som två små äldre grekiska tanter när vi köade på en färja vi skulle gå på när vi ö-luffade.
De tog sina käppar och slog på hälsenorna på folk och alla hoppade åt sidan.
Efter en stund så stod de två små tanterna längst fram.
/Maria
#10…
….
Jag gillar förstås inte heller att stå i kö eller att vänta i telefonkö, det är ett förbaskat slöseri med min levande tid här på planeten jorden, men eftersom det är så verkligheten ser ut känner jag att det är meningslöst att hetsa upp sig över det.
Jag har ju fortfarande mitt fria val att låta bli att köa och ta konsekvenserna av det istället.

Hatar att köa, men ofta måste man ju det ändå.
Tar alltid scanner när jag handlar så jag åtminstone slipper stå i kö i affären.
Telefonkö är värst, det blir så tjatigt - Tack för att du väntar, vi tar strax emot ditt samtal.
Zabelle
#1 Jodå, tålamod har jag. Gör som Algot, bara sitter eller står i lugn och ro och väntar. 
…
Sniglar..har all tid i världen, att vänta på sin tur. Den kommer alltid, ingen brådska..
…sant som sakt till o med mödisar kääk…
men snälla köa int så länge,att du fastnad
#17 Jopp, det finns många faror, men sniglar har ändå bra teknik i självförsvaret.