Julpynt!
Hur ser det ut där Du bor ? ( Berätta gärna vart! )
Lägger kommunen ner några pengar på julpynt, dekorationer, marknader, Luciafirande osv. ?
Det är en del dekorationer uppe nu inne i stan :) Men i byarna är det knappt något. En stor gran är det vid kyrkan ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja här är pyntat i Malmö, Men har inte varit uppe stan ännu kollat men de är det.
I ullared är julpyntningen så torftig.
Enda är Gekås där är det ljus, fast jag tycker även det är torftigt.
I söndags var jag hos en bekant o julpysslade. Jag gjorde inte så mycket är Väldigt dålig på pyssel.Men de andra gjorde så fina grejer. Min bekant har ett hem som har varit i tidningar lite här o där För hon gillar o inreda o göra Allt själv
Lite Blogg om någon vill kolla
O en bit av köket..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 3 Så fint, Chik! 
Här har vi ju den berömda julbocken i Gävle..och en julgran utanför kommunalkontoret. Förr hade vi en enorm luciakrona, men den är borta. Likaså julmarknaden i Furuvik, synd för det var mysigt.
Äta kinesiskt julbord kan vi göra på Dragon Gate..men smakar inte så bra! Lucia brukar jag se i kyrkan..också väldigt mysigt! 
Vi har ju världens största bock som sagt, troligtvis den dyraste julpyntningen som finns ;) Speciellt om den brinner ner i början av December, då sätts det ofta upp en till till Lucia.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vi har Konstrunda, ljusvandring, traditionell julmarknad och så kommer tomten med båt.
Det brukar vara fint och massor av folk.
Zabelle
Bumbleboo.Men så tragisgt tycker jag då som är lite mot förändring.
Klart de är stora o du har ju lite mindre uterum..Men häftigt hade det varit o få äga en sådan om man hade haft tomten..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Jag håller med dig Chik. Men de var tydligen nära 60 år och rostiga så det var nog en säkerhetsgrej att byta mot nya.
Haha, en enda hade nog inte ens gått in i vårt uterum som bara är 6 kvadrat
De nya är fina också men jag har tyvärr ingen bild.
/Maria
Jag tycker de är duktiga att pynta på här i Borlänge. I centrum är det ljusslingor mellan husen. Vissa rondeller är utsmyckade med granar. De finns pynt lite varstans har jag sett.