God söndagsmorgon 25 november
* Hej alla ni som bara läser, jag önskar er en härlig söndag…. den sista denna månad.Till er aktiva önskar jag förståss detsamma och att ni tittar in då och då.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Dagens här i burken.
Vinkar med till er som bara läser.Vink'Vink'
O till er alla en finer söndag…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godorgon Cristine och alla andra som vaknar.
Idag blir en lugn dag. Min man jobbar i eftermiddag så vi har inga större planer.
Var det någon som såg "Så mycket bättre" igår?
Som vanligt tycker jag Miss Li är ett riktigt vitaminpiller och Magnus Uggla slutar inte att förvåna.
Han är jättebra både som person och när det gäller musiken.
Det var kul att få veta så mycket om Sylvia Wrethammar. Jag visste inte att hon var "såå stor".
/Maria
Morgon!
Ska köra vid halv 11-11, för ska hämta syrran & hennes katter sedan ska vi till Kalmar (där hon bor, hon är hos våra föräldrar nu) och sedan ska jag till en vän och sedan ska jag & syrran på bio. Ska sova där för att jag ska vara i Kalmar imorgon med skolan ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bubleboo. Här sitter en som sitter som spikad vid teven när "Så Mycket bättre är" Tycker det är ett så bra program man får så många goa skratt o så får man se artister som man inte hade en aning om…Som Kajsa o Ole'
O säger som di.MissLi. en så go Tös…
fast i det stora hela så tycker jag de är helt otroliga, på o få låtar o bli deras egna..Wow…
Frida.Så det blir o ha mycket o göra då??Söndagen som är en liten vilo dag..ja, Ha de så trevligt..
Godmorgon!
Mullet är det!
Ja, jag såg så mycket bättre igår och det är såå bra!! Vi såg det inspelat och vi såg om Miss lis låt och den sista där Sylvia sjöng tillsammans med Magnus. Riktigt bra!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 
Grått och regnigt här också. Fru och barn har åkt till Skarpnäck, barnen är bjudna på Lasergames där. Jag är söndagströg och har inte gjort många knop ännu.
Jag är bra på att missa TV-program som jag vill se och naturligtvis missade jag Så Mycket Bättre igår, men det går ju att se på datorn, åtminstone några dagar. TV4 är ju en sån där förbånkad betalkanal, så om man vill se program äldre än en vecka, måste man betala. Jag vägrar, då går det lika bra att se på Youtube.

#6 Ja, jag vill inte heller betala mer för att se på tv!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God eftermiddag!
En sån underbar bild chik, riktigt så slappt blir det inte idag, fortsätter som igår, så kan jag ägna nästa helg åt roliga saker
Gråmulet och liite kyligare än igår.
Ha en fin söndag.
God eftermiddag
På tal om "Så mycket bättre" igår….Olle Ljungström ? Var han bra eller o-bra? Jag undrar ?…Jag kom in iprogrammet när han sjöng och kände mig i alla fall "nödgad" att koppla om till annan kanal…och sen glömde jag att koppla tillbaka..o missade Miss Li.
Här har det varit "full fart i maskin" idag
Uppe med tuppen o en tur till jobbet och "lägga budget" o sen springrunda o nu läxa…
På tal om maskin..här kommer ett foto jag tagit och "HDR:at" i datorn …. Det ser nästan tecknat ut, fast det är från min enkla kamera. "Man tar tre kort på samma sak utan att röra kameran, ett som är för ljust, ett lagom och ett för mörkt och lägger ihop till en enda bild i ett datorprogram) ..lite kul o mixtra..
Ha nu en bra söndag allihopa…önskar /Hans
Jag uppfattade att Olle Ljungström gjorde en slags parodi på "Viva Espania" vilket också Sylvia Wrethammar verkar ha gjort då hon vrider sig av skratt och sedan säger något i stil med att "nu inser jag att den låten aldrig var bra"
Det blev lite knepigt där…
/Maria
#10 Jag tror att han gjorde i sina ögon sett, ett seriöst uppträdande men det kanske vart lite av "löjets skimmer" över det. Precis som Sylvia tror jag, uppfattade det… Hur räddar man en sån situation? Hon både skrattade och grät ju … och sa till honom "– Du, Olle. Det värsta är att jag förstår hur dålig den här låten är just nu," ..kanske inte var den bästa kommentaren…just då..
#11 Ja, så var det hon sa…
/Maria
God kväll! Strax dags att förbereda sig för natt 4, tuffa nätter har det varit men jag kan behålla lugnet. Längtar till i morgon! Ha en fortsatt bra kväll! Kram
#13 Hoppas det blir en lugn sista natt.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppar in en snabbis och önskar en fin forts söndagskväll..fullt upp i dag med lägenhetsvisning och div andra attiraljer..inte min lägenhet..men vi kollar andra..och har även kommit till ett slutresultat..våran e mysigast..men mycket jobb..vi ska kolla om vi får köpa loss denna:-) Nog om d.. Älskar ju verkligen åxå detta program…Så mycket bättre..Känsligt ..grymt glatt..ja d har typ allt i en blandning av att blotta sin själ offentligt:-)
jag fick en känsla av diskret avundsjuka/svartsjuka..fick jag förra avsnittet åxå..a..la Pugh Uggla..nu Miss Li och Darin/vrethammar..men allt är upp till betraktaren..allt ses annorlunda..men d slutade fint..känsligt var d iaf..
Sussa sött alla goa då d beger sig *nattis fnattiskram* från kärringa
hihi kände för en riksgammal godiing..jag har orginalsingeln av denna 'viiink*
Tjing här alla igen..
Ja vi tycker lika här om teven i går.
Hans.En så häftig bild..Men jag är bara så blåst på o lära..Men Häftig**
Flisa..Hoppas at du får en bra arbetsnatt..
MossQ Hallo Lägenhetsvisning o tjosan..O Musik.Ja, ja,
Ja fin kväll alla i burken…
O så en bild som jag tycker är rolig.
En liten katt bland hermelinerna…

Gokväll!
Fina bilder och bra musik! Men Miss Li finns inte på min favoritlista. Det gör dock chik:s sjuka form av humor! 
Kalle var trött efter att ha sprungit i skogen idag så han hittade en skön ställning bredvid Arrak. Skönt när de är trötta och ligger still! 
Snart är det måndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Anders vist är det gött när de sover??
#14 & #16 Jag hade tur, sista natten blev den lugnaste. En av mina patienter sa i morse, nu är du förtjänt av en skön ledighet. Kändes gött att höra det. :-)
så söta vovvsingar..hihi kul bild chik *fnisss*