God Dagens 9/10.
hallo på er där ute!!
Vill bara önska er en fin Fredag..
ha de så gött ni bara kan..
Jo!!!Problem!!! Är till för att lösas
Så Tjing nu alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Jag vet inte riktigt vad dagen ska spenderas med, vi skulle ha hälsat på sambons familj men det blev inte så.
Jag är på pysselhumör så jag gör nog ett par julklappar.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon! HÄr är det ordentlig frost ute, solen tittar fram. Jag ska jobba hemma en timme på morgonen. Skönt att inte behöva stressa idag. Jag har jobbat många timmar den här veckan.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron. Hoppas Ni slumrat gott inatt.
Bra Du säger till Chik. Borde inte sitta här utan dansa med snabeldraken. Får väl be mannen min köpa hem lite vin kanske till kvällen.
Letade efter den den monologen som jag inte hittar just nu.
Den med hurman först jobbar 5 dagar men sen måste man vara ledig fredag och ta igen sig för lördagen sen onsdagen och forsts. Sjutton att jag inte kommer på vad den heter.
Ha en fin dag allihopa
Var rädda om varandra
Godmorgon!
Redan försenad, så det är lika bra att fortsätta med det en stund till!
Men att fylla på kylskåpet är närmast förestående, så det är kanske bäst att inte sitta här längre.
Kan ju vara bra att shoppa innan alla fredagslediga börjar fylla affären!
Ha det så bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon vänner
Ser lite kyligt ut där ute,. har inte stucket ut näsan ännu för att känna efter, Men de kommer snart, jag ska jobba igen till helgen, Jösses känns ibland som man bara jobbar.
Ha de så skönt idag för det är fredag.. Glöm inte far på söndag så han får sin slips
. Mårtengås är det i morgon lördag

God morgon på er! Här är det 8 plus och jag väntar på solen som utlovats. En fin fredag önskar jag er alla trevliga LK:are
God lunch!
Hoppas Ni alla har en bra fredag
..och Trevlig Helg! 
God eftermiddag
Min mamma var här en stund i förmiddags, sedan körde jag & Sebbe för att veckohandla.
Nu tittar han på ishockeyn på tv, Sverge - Ryssland :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God dag i burken!!
ja då har man kommit hem efter o varit på begravning.
Träffat människor som man inte har sett på många år..
Tråkigt att man bara skall ses när någon går vidare..
ja.Helt naturligt o något som vi alla drabbas av…
Lite Musik..Fick jag av min dotter på FB.
God eftermiddag.
Jag är helt slut trots att jag bara jobbar halvdag.
En av våra studiepatienter visade sig vara ganska så sjuk så vi fick tillkalla läkare och skicka patienten till akuten.
Nu löste sig allting och jag hoppas h*n fick fortsatt bra vård. Men det strular till jobbet så att säga med en massa som inte brukar vara våra arbetsuppgifter och så är det fredag då det kan vara svårt att nå folk.
Ikväll blr det filmkväll hos sonen. Vilken film det blir får vara en överaskning
/Maria
Oj Bumbleboo.ja då hoppas jag att det går bra för h_n…
Tycker ju inte om det där tänket!1 'Inte min arbets uppgift
.
Som man ser på uppdrag granskning om den gamla damen, som hade blivit av med sitt ben
O så vad min Dotter berättar..Hon har sagt till.O nu vill hon bara jobba natten på sjukhus..På grund av att folk Är Så Rädda För o göra för mycket..
Hur F-n blev det så här??? Det är ju människor som man arbetar med..
Bumbleboo nu menar jag inte dig
Bar att jag gick i gång lite här…
Känner mig som en galen Pms kärring i dag…Fy Mig..
Ja fin kväll.Igen
Kikar in snabbt och önskar er alla en mysig fredagskväll:) Trösttanke till dig chik.. Fin bild Stina:)
#12 Nu är det lite annorlunda med det vi jobbar med eftersom det är ren forskning som vi har frivilliga som ställer upp på.
Givetvis måste vi ta hand om dem när det är något fel men vi är ju ingen vårdinrättning och har inte alla resurser. Det vi kan göra är att rekommendera studiedeltagaren att uppsöka sin läkare eller som i detta mer akuta fallet skicka en remiss med patienten och taxi till medicinakuten.
/Maria
Bumbleboo. Ni gjorde ju det som man bör göra.
Moss.Tack o vink.
#15 Jo, men man blir ändå lite fundersam och hoppas att det hela går bra. Sådana här saker kan vara svåra att släppa ibland.
/Maria
God kväll på er! Haft en bra dag, tränat och shoppat. Längtar tills i morgon, då blir det mässa i Älvsjö. Ha nu alla en fortsatt skön kväll!
Hejsan
Har precis kommit hem efter tur med bil till affären, typ storhandling.
Snart dags för mat.. är hungrig…………………………….
.*käkar*………………………..
så nu är jag mätt och belåten! 
Var riktigt fint ute förut idag,
hoppas det blir lika fint i helgen så man kan ut och njuta.
#17 Flisan Vad är det för mässa? 
Opps.. läste i annan tråd precis… Allt för hälsan skrev du 
Tjing!!Foto♣'.'♧
#19 Det är en hälsomässa som funnits i många år. Googla på allt för hälsan, så får du mer information. Jag tycker om den mässan, mycket bra föreläsningar. Man får mycket inspiration där.