Den 4 nov. God Morgon!
*Grått idag men ser inget hot om regn!
Kanske får vi till och med en fin dag, hoppet är det sista man tappar.
Här bryr man sig inte om vädret..det är blött iaf.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Jag sitter och väntar på att sambon ska vakna, men det tycks inte bli snart. Funderar på att göra i ordning frukost på sängen åt honom/oss och kanske sätta på lite mysjazz i bakgrunden :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Det låter mysigt Afturelding!
God morgon på er!
Här öser regnet ner till & från.
Kollar på "Så mycket bättre" på tv4play, missade det igår!
Samtidigt som jag pluggar, jag kan jag hihi 
Min sambo ligger fortfarande och sover. Snart blir vi sambo på riktigt så att säga då jag ska skriva mig där 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon alla från ett regnigt Göteborg. Känns som mer regel än undantag denna hösten
/Maria
Godmorgon till Er alla!
..tack för fina bilder!
Regnar gör det inte här, men ser ut att bli en gråkall dag. Inget planerat..kanske en promenad och lite fika hos grannen.
Önskar Er en skön söndag!
Godmorgon!
Nu har jag äntligen satt mig vid frukostbordet. Ute hänger regnet i luften och fåglarna sitter runt mataren och turas om att äta. Katten Maxen sitter i fönstret och ser på fåglarna.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorgon
så var det söndag solen skiner så fint de är så skönt, Jag håller på att tvätta, Snart klart med de. Sen så bär de av till mamma och pappa äta middag.
sen senare i eftermiddag

God middag där ute alla LK:are
Glad att se er..var är våran chik då, inte sover hon väl än?
Så fina bilder ni delar med er av, tack.
Här växlar det fort, från blå himmel till molnigt och nu minsann kikar solen fram, härligt.
Idag blir en lugn dag, vila inför en ny arbetsvecka.
Ha en fin fortsättning på dagen