Torsdagen den 1 nov
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här hänger regnet i luften. Jag sitter med gröt och på den har jag röda-svartavinbär och jordgubbar och pumpakärnor. Jag har ett glas tomatjuice (juice över sen helgen) ett glas mjölk och en stor kopp grönt te. Nu ska allt ner på en kvart och sen till jobbet. Direkt efter jobbet ska jag på en yogakurs så jag har ombyte och matta med mig till jobbet.
Ha nu en jättefin dag!
Godmorgon Agge och alla som kommer senare!
#1 Det lät gott, allt utom tomatjuice 
Sista arbetsdagen denna veckan så lite fredagskänsla börjar infinna sig. Vi ska ha kompisar hemma på middag i morgon, funderar på vad vi ska bjuda på för gott. Tips mottages tacksamt 
Storhandling efter jobb och ett varv med snabeldraken står på kvällens "att göra" lista. Möjligen en joggingrunda om det inte regnar, då får det bli löpbandet på Friskis & svettis i stället.
Zabelle

God morgon!
Fin och somrig bild agge.
Vinkevink Frida som hann in emellan här, fin tupp, lycka till med att hitta bra telefon.
Har just ätit frukost, sitter med en mugg kaffe och tittar på fåglarna som pilar förbi där ute
Blåsigt och nästan 7 plus. Ska jobba em idag och i morgon är jag ledig.
Ha en fin dag alla Lk:are
God morgon! Här har vi minusgrader och frost, tyvär är all snö borta. Idag ska det städas, gissar på att jag får göra det mer eller mindre själv eftersom att sambon hämtade ut nya Assasins Creed igår och lär vara upptagen med att spela.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God förmiddag 
Här är grått och vått väder. Jag ska åka iväg och köpa fågelmat, för nu är den slut. Senare idag kommer småkusinerna och då får jag mycket att göra i terrarierummet. Emil, som är fem år, vill helst att vi ska plocka ut alla ormarna.

Tjinpå er alla i Burken
agge vilken frukost, säger som zabelle tomatljusen skiter jag i
o vilken bild.Ww.
Zabelle snart ledig
Tror du!!!Du byter ju bara arbets upp gifter
Frida lycka till med mob köpet..Fin Tippa..
Toyan, fin dag till dig..890…Vilken bäck Wow Fin dag till dig.
Afturelding..Vinkar o önskar dig en fin dag..O välkommen in i Burken…
En liten bild på vad jag åstadkom..Blev riktigt impad av mig själv..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorgon vänner
Jag förstår inte att det redan är den 1 november, Tiden går så fort hehe, Tur de kanske.
Jag jobbar kväll så vi ses senare
Ha en skön torsdag
God eftermiddag på er alla! Mulet som vanligt ute, längtar efter solen! Ledig dag, sovit länge. Längtar till spinningen ikväll. Hoppas alla har en skön torsdag! Kram
Hej alla glada LK:are!
Grått och mulet ute, + 6 grader..inte undra på att man blir trött. Har suttit här en stund och planerat Nyår..måste ha nåt att se fram emot. Har Du planerat din nyårsafton ännu..tiden går fort! 
# 8 Så fint Du gjort, Chik!!
Fortsatt fin dag till Er alla!
Go eftermiddag och kram på er alla alla alla,en värmande kram i detta fulväder.Det är inte kallt , bara ruggigt, så jag känner för att tända en brasa och några värmeljus.
Ha det så mysigt i mörkret.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Blev en telefon idag, en iphone 4, jag som egenligen inte skulle ha det hmm haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Det var en riktigt god gröt!!
Det är enkel och mättande mat till frukost.
Idag har det varit en riktigt intensiv arbetadag som slutade med ett tufft yogapass. Jag går en yogakurs och jag lär mig massor och det är riktigt roligt!
Ikväll har jag försökt att slappa framför TVn men där blev det fotboll och då kryper det i kroppen på mig. Kanske jag ska försöka lägga mig tidigt istället, fast då brukar det bli svårt att somna. Få se hur jag gör.