24 oktober God morgon
Tittar in för att säga hej men måste fortsätta med räkningarna, får skriva senare.
Ha det bra så länge!'
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er! Det är faktiskt riktigt mörkt ute just nu!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron
Agge har fått oss att äta gröt till frukost :)
Jag äter mannagrynsgröt och maken tar havregrynsgröt. Riktigt gott!
Här är fortfarande mörkt ute, så det syns inte hur dagen kommer att bli.
Zabelle

God morgon Cristine, aggeelin och alla som tittar in
Här är det väldigt blåsigt idag, inget regn än meen..ser lite lurt ut
Nu är det dags att sätta fart, jobbet väntar.
Ha det gott med allt ni fyller er dag med!
God morgon 
Kallt och fruktasvärt blåsigt idag, men himlen ser hyfsat klar ut än så länge, det skulle ju komma regn.
Idag är det FN-dagen och min fru fyller år. Jag gick upp tidigt och väckte barnen för att vi skulle sjunga för mamma och lämna över presenten från dem (som jag har köpt förstås).
Nu har jag precis hunnit rigga upp min present och rosorna på köksbordet så att hon blir överraskad när hon kommer hem från jobbet.

#3 Tänk så roligt att jag fått er att äta gröt! Det är mättande och snabb frukost om den förbereds dagen innan. Just nu äter jag bovetgröt med bär och pumpakärnor. Det smakar riktigt gott!
Gröt är gott man jag har aldrig kunnat äta det eller något annat för den delen på morgonen.
Peter, nu blir jag nyfiken på vad du "riggat upp"
/Maria
#5 Nu blev jag också nyfiken!
#6 Nej inte mej..På kvällen någon gång kanske.
#8 Så fint och ombonat han har det
#8 Haha, han ser ju för rolig ut.
Som en naken gammal gubbe
/Maria
#10 Haha ja lite, han är en "gammal" gubbe, börjar bli i alla fall hihi
#9 Ja han gillar det hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Han har sådana där buskiga, gubbiga grå ögonbryn
/Maria
#12 Haha ja det har han. Min pojkvän brukar kalla han för "gammel-man" hihi
Han är ju "fulsöt" om man får säga så
/Maria
Haha, han är lika fulsöt
Han har färgat det lilla håret han har rött
/Maria
God dagens i burken..Här är då en till som kan slev i sig lite gröt då o då.
♫ ♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪ ♫
Peter I dag är det lilla fruns dag..♫ ♪ ♪ ♪ ♫
Frida..Dina Djur är då verkligen speciella♫ ♪ ♪ ♪ ♫
ja tjing till er o Bumbleboo♫ ♪ ♪ ♪ ♫
Lena.P är jag i verkliga livet.
#16 haha :D
Tooodelidoo alla gooa själar♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪ ♫
Gröt e smarrigt värre,just nu har vi havre och quinoa i skåpet..gott som tusan med soyamjölk och lite katrinplommon:-)
Peter du får gratta din fru så mycket,och jag vart åxå nyfiken på presenten
I natt har vi haft frost,men kom upp i 7 grader på dagen och strålande sol:-)
Frida hihi gillar dina små marsmaniiior
Fortsatt fin dag till er och kram till den som vill ha *viiink*
#8…#15.
Haha! De var det fulaste jag sett på länge!
Men så mysiga! 
Fina djur du har måste jag dock säga! 
Gokväll förresten!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll!
Här är en till som åt gröt till frukost
Jag åt havregrynsgröt och maken mannagrynsgröt.. som hos Zabelle fast tvärtom.
Och jag är också nyfiken på vad Peters fru fick i present 
Har varit en rätt okej dag i dag, dock varit nervös över bland annat morgondagen då jag skall till Psykiatrin och för mamma som "krånglar" 
Haha, själva presenten var väl inte speciellt märkvärdig, det var mest att jag och barnen hade en tyst överenskommelse om att jag skulle lägga fram presenten och ställa de fina röda rosorna på bordet med ett litet meddelande så att hon skulle bli riktigt överraskad när hon kom hem från jobbet. Jag är ju den som åker iväg sist på morgonen.
På onsdagar har hon studieeftermiddag och kommer hem före barnen, så det var skoj att överraska. Hon trodde ju att presenten hon fick i morse - en fin vit långärmad ribbstickad tröja från Garden Girl, var från oss alla tre, men den var från barnen, även om det var jag som köpte den.
Jag hade köpt ett par såna gåstavar "bungypump", eftersom hon hade slitit ut sitt andra par gåstavar. Hon går en halvtimme till en timme i rask takt varje morgon innan vi andra vaknat. Enligt test så ska det vara 18% jobbigare att gå med de fjädrande stavarna.
Överraskad blev hon och när hon frågade barnen -"visste ni om det här?", så svarade de i korus -"jaaa" och flinade stolta över att ha klarat av hemlighetsmakeriet.

Hihi tack ska ni ha ang marsvinen hihi :D Dom tackar ;)
#23 Det var en rolig överaskning. Det allra roligaste är ju egentligen att man ansträngt sig för att överaska
/Maria
#23 Det är roligt med överraskningar!! Det viktiga är att överraska inte att överraskningen är "stor och dyr"
#23 Underbart med sådana överraskningar och fina presenter Peter!
Peter..Vist är det roligt när man får till en överraskning
Stolta barn.
Men vilken Fru!!!!Gå med stavar så på Morgonen
Fotokrafs.Lycka till o hoppas Mor är lite samarbetsvänlig
#23 Fint du /ni fixat till din fru *L* Hurtig fru åxå och hon kommer nog älska sina pumpstavar..d gör jag med mina
#29 Hon var väl inte överförtjust efter första rundan i morse. Hon sa att det inte gick att gå lika fort med de nya, men att hon blev tröttare i armarna. Jag gissar att man måste utveckla en annan gångstil med pumpstavar och att det tar ett tag innan man kommer in i den nya stilen.
Men man kan ju inte gå som knäppstaren på reklamvideon, han ser ju inte klok ut. Skulle man gå på det viset, tror jag att folk skulle ringa psykakuten och så blev man hämtad av personal som bar med sig en myyycket långärmad tröja.

#30 hihi d är svårt i början,tog nog mig 3 ggr innan jag fann rätt stil..har testat att springa med dom ..haha guud man studsar å far å d ser verkligen urfjolligt ut..D tar tom i låren för man går helt annorlunda..å jag gar även fått träningsvärk i rumpan..inte illa..jag har 4 kg tryck i mina..
Jag köpte såna till frugan också, de med 6 kg är för riktigt avancerade stavgångare.

#32 Du är motsägelsefull du Peter…du gillar kvinnor med former och så köper du ett par stavar.
#34 Ha ha 
Bättre än en våg i alla fall, som min chef gav sin fru för nåt år sen. Han sov i uterummet ett tag därefter.
Zabelle
#35 Fick han verkligen komma in igen..hi hi?
#34 Där finns ingen motsägelse Cristine. Formerna ska bygga på att det finns muskler under det mjuka på ytan. Om kroppen saknar muskelmassa under så blir det inga former, då blir det formlöst.
Jag känner en tjej som är så fantastiskt skrytig över sin kroppsvikt, men trots att hon är rätt smal, så är hon fet, inga muskler som bär upp och därför så dålig hållning så att det långa håret hamnar framför öronen och tuttarna aldrig nuddar kroppen, utan hänger som taxöron på bröstet. Då är den låga vikten inte värd ett vitten.
Nej jag tycker att kvinnor ska vara muskulösa under så att de orkar hålla upp kroppen ordentligt och inte går böjda i ryggen som om de vore 90 fast de bara är 40. Sedan är det trevligt med ett mjukt lager ovanpå så att man inte behöver krama en verktygslåda.

#35 Tror han "mutade" in sig efter ett par tre dagar 
#37 Fick en bild av Kristina Lugn av din beskrivning 
Zabelle
Cristin o Zabelle. Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii