Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 6837 ggr
Cristine
0

Frisyrer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många jag känner har haft samma frisyr hela sitt liv, har du?

Själv har jag ingen men har mest något som liknar denna men utan den långa fylliga luggen och inte så snyggt, och det är min stående trädgårsfrisyr

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mitralis
0

Åå, jag älskar den typen av frisyr som du visar i #0. Glad
Tyvärr så är mitt hår för mjukt så det är svårt att få någon styrning på det utan enorma mängde stylingprodukter. Och så har jag glasögon som gör det svårt att få håret att ligga fint runt ansiktet. Rynkar på näsan

Fridaaaa
0

Jättesnygg frisyr #0! :D Men för kort för mig.
Jag är nog ganska tråkig, klipper mest topparna och luggen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Jag har för det mesta haft långt hår med lugg hela livet.

Det är för att det är mest bekvämt. Lätt att sno ihop på jobbet i en tofs eller liknande.

En period när vi reste en del så hade jag riktigt kort hår men jag trivdes aldrig riktigt.

Sommaren 2011 var jag ju skallig förutom på toppen av huvudet.

Just nu är det så där halvkasst. För kort att sno upp och hängande ser det bara risigt ut.

Jag har två tofsar så länge.

/Maria

penke
1

-samma som vanligt;frågar mian frisörer

¿ vill jag det;svarar jag 
senaste åren har jag haft mer ..samma/liknade

när jag var yngre tyckte jag det var kul att byta frisyr nästan varje gång jag lät klippa mig 
jag kommer ihåg nu,att jag "lovat" för länge sedan att lägga in en bild på en *mönster klippning* i hårbotten
skabara,skabara hitta bild
jag brukar hitta den när jag glömt att jag ska scanna in den..  Oskyldig

;  penke

[peter54]
0

Njaej, samma har det nog inte varit alltid. Fram till jag var 22-23 ungefär, var jag som de flesta andra dåförtiden långhårig. Blont hår långt ner förbi axelhöjd. Sedan tröttnade jag och tog en sax och kapade av det långa håret själv, men då ändrade håret färg och jag blev cendré istället.

Nu har jag så lite hår kvar så det är dumt att inbilla sig att det skulle gå att ha en frisyr. Det blir bara långt vid öronen och i nacken, så min fru får ta maskinen och ta ner det till 13 mm med jämna mellanrum. Färgen har mörknat betydligt med åren och nu har jag väl snarare råttfärgat hår.

Här är jag 11 år, men sånt hår och den färgen har jag inte haft på länge Flört

Cristine
0

Jag var också väldigt ljus  som barn och ljusare blev jag i de sydländska länderna, men när jag kom hem blev jag ljust Tungan utecendre, nu är det råttfärgat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

jag har samma frisyr som jag alltid har haft..Eller frisyr..Håret hänger o lugg.

Eller som nu fläta…

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Den frisyr som jag har nu har jag haft i några år. Men den är användbar och jag kan sätta upp håret. Nu håller jag på att spara ut lite.

JereMina
0

Det verkar som de flesta håller samma frisyr genom livet och så även jag. Ja, i riktigt unga år hade jag en massa olika hårfärger men längden har alltid varit långt.

fotokrafs
0

Har mest haft ganska långt hår, rakt eller uppklippt och ibland lugg. 
Två gånger har jag klippt det kort.
Tonat håret några gånger, men nu var det väldigt länge sedan.

Använder inga stylingprodukter.

zabelle
0

Håret har både varit långt och kort genom åren.
Nu har jag låtit det växa och bara toppat lite, lite så det når till mitten på ryggen, men så långt som Chik´s är det ju inte.

Jag är för lat för att hinna fixa med håret tidigt på morgonen, det är enklare att bara fläta eller sätta upp i svans.

Zabelle