Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1144 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, tisdag 16 okt

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag möttes av ett vintervitt landskap är jag drog upp rullgardinen i morse. Nu finns ingen återvändo - vintern är här i mellersta delen av landet.

Ha en bra dag allesammans!

aggeelin
1

Godmorgon Gunilla! Tänk, snö hos dig! Det känns tidigt.

Här är det sol idag och jag hoppas att det blir noll regn så att det får torka upp lite. Jag är på väg till jobbet där vi ska ha möten hela dagen.

Ska snart ut på en härlig cykeltur i solskenet!

Ha en fin dag!

Fridaaaa
1

God morron!

#1 Åh jag hade blivit depp :/ Hoppas vintern dröjer lääääänge här nere i Södra Sverige. För 2 år sedan fick vi snö vid denna tiden på året men inte förra året, så hoppas det är samma iår ;)

Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig iväg för att lyssna på föreläsning och göra grupparbete, tjingeling!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
1

Go'morron på er!

Vackra bilder Gunilla och aggeelin Glad En sån sötis FridaKyss

Vill inte heller ha snö än, men detta eviga regnande är inte heller kul. När blir vi nöjda, finns det perfekt väder för allaObestämd

Ha en fin dag allesammans!

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hallo alla i burken..

GunillaFörvånad Snö'''' vad härligtSkäms..

Kan undra hur det skulle se ut om allt det här regnet hade varit snö!!

'Jag gillar snöSkäms Jag dukar för jag förstår att jag är rätt ensam o blir la nu bombaderad av snöbollar….Glad

Frida Lycka till..Fin katt mage.

Toyan o agge o Frida o Gunilla..Vink till er o ni alla där ute i etern…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Tack för fina bilder.

Söt katt FridaGlad

Usch, idag har jag haft en morgon men enorm huvudvärk sedan 4 tiden. Det börjar släppa nu, yack och lov.

I eftermiddag ska Lorentz på återbesök till tandläkaren. Denna gången så sövs han ju inte så det ska bli mig ett nöje att se hur hon klarar att undersöka honom i munnen.Tyst

Hon hade ju synpunkter på hur vi bad oss åt.

/Maria

Fridaaaa
0

Han tackar, min lilla Findus <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
1

God morgon Glad

Här är regngrått som vanligt. Jag har haft lite körigt här på morgonen. Min fru körde på ett rådjur när hon skulle skjutsa pojken till skolan och sedan åka till jobbet. Jag fick åka ut och kontrollera att rådjuret var dött och att platsen blev ordentligt utmärkt för jakträttsinnehavaren som ska ta reda på det.

Sedan kom frugan hem för att jag skulle titta på bilen och avgöra om hon skulle våga köra den till leasingfirman eller om de skulle komma hit och hämta den.

Främre vänster innerskärm var spräckt och hängde ner under strålkastarplåten. Den plåten var det ett stort hål i så den måste bytas den också, men inget var så löst att det inte gick att köra, så nu har hon ringt till jobbet och meddelat att hon åker in till stan för att lämna in bilen och få en hyrbil istället.

Frugan var lite skakis när hon kom hem och pojken var riktigt skärrad. Jag frågade min fru när hon ringde hem vad för slags rådjur det var och hon svarade -"det såg jättestort ut", men det var en killing.

Glad

Maria
0

Usch, stackars din fru och son. Så obehagligt.

Tur att du fanns att nå.

Mina föräldrar krockade med en älg en gång och jag minns att mamma var väldigt chockad.

Tur ändå att ingen blev skadad mer än rådjuret förstås.

/Maria

[peter54]
0

#9 Ja man vet aldri hur sånt kan gå, men tur i oturen att det gick så fort att hon inte hann reagera, för en väjningsmanöver hade kunnat bli en dikeskörning istället.

Glad

Anders 50
0

#10 Hoppas du ringde polisen också så frun inte åker på smitning?

Och Godmorgon!

Glad för att min gamla Toyotan klarade besiktningen!

Och glad för att det inte spöregnar..det går ju att vara utomhus ändå i duggregnet.

Ska iväg ut på mossen en sväng och se om allt flyter…Flört Nu är en grävare på plats och har börjat dämma igen alla smådiken.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
1

#11 Det gjorde hon själv. Hon reagerade på att polisen som tog emot samtalet uttryckte sig konstigt och kallade jägaren som skulle skickas ut från jakträttsinnehavaren för "jaktmannen".

Glad

Cristine
0

God morgon! Så otäckt med djurkrockar, stackars pojken, kunde han åka till skolan?

Nu är jag hungrig, har inte fikar eller drukit kaffe ännu så nu blir det av.

Ha en bra dag alla!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#13 Jadå, han åkte till skolan. Jag ska hämta honom när han slutar eftersom han glömde gitarren hemma och han ska ju till musikskolan efteråt.

Han hade frågat min fru om jag har kört ihjäl något rådjur någon gång och det trodde hon att jag har gjort, men det har jag faktiskt inte. Jag körde ihjäl grannens katt för några år sedan, men det är enda gången jag har kört ihjäl något djur som jag vet om.

Glad

[MossQ]
0

Ojj vilken tur i oturen Peter….fy snö låter kallt även om jag åxå tycker om snö..men inte än..no no..Lycka till hos tandläkaren med kissen och lycka till du åxå frida..nu tappade jag tråden..så fin dag till er allaKyss

image

zabelle
0

Gomidda!

Peter, så otäckt för din fru och son, kan förstå att de var skärrade. Tur de kom hela därifrån, plåtskador på bilen går ju att laga.

Jag har kört på en hare en gång och det small ordentligt fast det inte är något stort djur.

Ikväll ska jag rensa garderober och lämna in det som "blir över" på ett härbärge här i Malmö. Då gör kläderna mer nytta än att vara "hyllvärmare". Antalet uteliggare ökar oroväckande och snart är det vinter och kallt.

Ha det gott allihop! :)

Zabelle   

Spanaren
1

Hej alla Glad

Länge sedan sist och vissa saker har jag glömt bort men snart är jag inne i allt igen/ kram

zabelle
0

#17 HEJ Skrattande Kul att "se" dig!!!!

Zabelle   

[peter54]
0

#17 Ja hej, det var länge sedan, välkommen åter Skrattande

Spanaren
0

#18 och #19 … så värmande det känns med era fina kommentarer … tack/kram

aggeelin
0

#20 kul att se dig!

Spanaren
0

# 20 Säger det samma till dig Glad /kram

[MossQ]
0

Men så d var våran gamla spanaren skrev precis i gb å frågade:) Så trevligt..glad att se dig kram

Cristine
0

Välkommen åter min vän..Skrattande så glad att se dej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.