Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 621 ggr
Cristine
0

Katten tog över.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har klätt en fåtölj  och på en gång hoppade katterna dit. Dom har inte legat i den fåtöljen förut men nu har den blivit favoriten.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

katter är roliga..De vill ju prova allt som är nytt..Vår Pusi gjorde alltid det.Prov låg eller satt..O i papperspåsar där skulle han in..

vad fin fåtöljen blev..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
1

Tack Chik, sedan kommer soffan, men de värsta arbetet där gör min väninna som jag förut sagt är guld värd, så jag har bara ryggstödet, armstöden och kanten framtill och det är lätt.

Maria
1

Haha, jag håller med om att fåtöljen är fin och det tycker förmodligen katten också.

Mina katter ska också provligg och provsitta allt nytt från en skokartong till en Icapåse. Eller hoppa upp och provsitta en ny hylla.

/Maria

fotokrafs
1

Så fint du gjort.  Och goa katter Glad

stina63
1

Så fin fötöljen blev cristine, Kllart katten vill testa prova, Hehe jo dom är rätt roligaSkrattande

[peter54]
1

Gosh vad jobbigt att göra fåtöljen fin och så få katten i den direkt, det skulle jag aldrig acceptera om jag hade lagt det jobbet på att klä om en fåtölj.

Jag skulle lägga dit något för katten att ligga på, annars blir det nya tyget alldeles grått av katthår. Det ser ofräscht ut och jag tycker att det är ofräscht att sitta i katthår.

Maria
1

#6 Haha, det är tur att du inte är hemma hos migSkrattande

(fast vi har och i och för sig plädar överallt)

/Maria

Cristine
1

#6  Jag täcker alltid möblerna, men här hann jag inte. Tittar du på soffan så ser du att det ligger tyg där på mitten.

Annars brukar de ligga i läderfåtöljerna

aggeelin
1

Det r är ju katterna som äger huset, tycker de. Och då ska de ju sitta i allt nytt så att de har koll!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet