Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 729 ggr
Cristine
0

Är du höjdrädd?

Jag undrar varifrån den kommit höjdrädslan jag har. När jag är på 4 pinnen på en stege så darrar mina knän.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Jag är ganska höjdrädd. Inte när jag t.ex sitter på en stor häst, men t.ex om jag skulle upp i en karusell, klättra upp på höskullen eller liknande:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

Jag är höjdrädd men det har blivit bättre efter att jag hoppat fallskärm ett par gånger. Men rädslan skiftar efter humör och dagsform tycker jag!

/Christina

penke
0

oki,jag ÄR höjdrädd Skäms
men,de är selektivt
jag kan..ha svårt att fixa på taket hemma
och ha ok med rangliga stegar på andra väggar
inga problem att vandra i svenska/norska fjällen med stuuuuup på
600-700 meter några steg bort (värre med de på 10 meter)
samtidigt jag mår/mådde illa när jag kikade ut från flygplanet
med fallskarm på ryggen vid "600meter"
men,vid 1000meter  hade ..markkontakten släppt  ..

hmm,jag är inte höjdrädd ,jag är höjd´nuftig :- )

:  penke

Maria
0

Jag är väldigt höjdrädd.

/Maria

Fridaaaa
0

Här har ni en kille som inte är höjdrädd ;)'

http://www.aftonbladet.se/nyheter/aftonbladetlive/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Höjdrädd! (blivit)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

snigelpiga
0

Höjdrädd, inte jag. Glad

JereMina
0

Det är många av er som är höjdrädda och det är jag med om jag kommer en bit upp utan skydd. Vi bodde i 17 år på 4:e våningen och det var långt ner till asfalten på gården.

Nu kan jag hoppa ut genom fönstren där vi bor nu och har bott i 20 år snart och det är bättre. Svar. JA

Namiko
0

Jag är inte rädd för höjder, jag är rädd för att ramla ner :P

Tror faktiskt att det är min rädsla för att skada mig som gör att jag inte klarar höjder så bra. Jag tycker om att vara högt upp med fin utsikt eller ge mig ut och klättra. Men kommer jag bara tillräckligt högt så blir jag darrig och adrenalinet sätter igång, men jag gillar att vara högt upp, även om det är läskigt, bara jag vet att jag inte kommer ramla och skada mig. Så det är okej att stå vid räcket på en balkong, men lutar jag mig lite utanför så känner jag av höjden och risken att ramla ner.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.