Guldmynt igen …
För något år sedan eller var det kanske längre? Jag minns inte, men vi hade i alla fall en tråd om guldmynten här. Jag hade aldrig fattat då varifrån man fick dem och sedan när jag med er hjälp begrep, tyckte jag att det var svårt att få ihop några.
Jag minns också att Frida sa att hon hade 500 eller något sånt och att jag inte kunde begripa hur hon hade kunnat få så många.
Nu har jag själv 500 Guldmynt och faktiskt tror jag att det skulle vara många fler om inte den där rutan alltid låg så långt ner på sidan, det tror jag leder till att jag missar hälften.
Varför kan inte guldmyntsrutan ligga direkt under sajtrutan istället, så att man alltid ser mynten?
Sedan tycker jag att iFokus kunde fixa fler sätt tt använda mynten på, exempelvis lotterier eller något liknande som de hade förra året.
Jag blev lite galen i att samla mynt just när dom kom och fick snabbt ihop en hög. Sen insåg jag att jag inte hade något att använda dom till och när jag kollade för ett tag sedan var jag uppe över 1900 stycken. Anledningen till att jag har fått ihop så många är nog för att jag inte har någon reklam och ser därför rutan med mynten hela tiden.
Tycker också att det borde komma fler sätt att använda upp dom på. Lotteriet gick ju inte så bra då det visade sig att det inte är tillåtet att göra såna lotterier hur som helst.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#1 Nä, men jag vann biobiljetter 
Ja de kommer kanske fler sätt att använda guldpengarna,, Eller så kan man pm dom ge förslag.
Själv så händer det då och då som jag samlar på dom. Tillräckligt så att jag kan skicka en blomma eller en kram till någon.
Jag ser dem lättare nu när jag skaffat reklamfritt men jag får ändå skrolla ner en bit.
På jobbet däremot ser jag mycket mer av sidan. Har det med skärm och storlek att göra tro?
Hoppas det kommer något mer kul att göra för mynten.
Det blev tydligen något tjall med lotteriet. Någon hade anmält det och man får tydligen inte arrangera sådant här i större skala utan tillstånd.
/Maria
Ja jag har massor :D
Guldmynt har funnits 1-2 år bara:) Max :P
Jag har reklamfritt och då hamnar rutan högt upp så då missar man inte, det är så jag får många mynt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag sponsrar också "Grabbarna" och iFokus med reklamfritt så jag ser guldmynten lätt.
Men jag har ju varit borta ett tag och är inte så aktiv, men jag har nog 500 st. ändå.
Sen finns det ju mycket att köpa för, men det vore kul med nåt annat också.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!