Godmorgon 30 september
Godmorgon alla. Ingen vaken
Det har regnat enormt här i natt. Vaknade av att det "väsnades"
Nu är det grått och blåsigt.
/Maria
Godmorgon… !
har sovit som en kratta pga den där jädra nacken så kan bara ligga åt hena hållet annars håller yrseln på att kasta mig ur sängen.
men ikväll så firar jag å min sambo 1 år som förlovade så de väger upp det hela..:-D
Godmorgon!
#1 Är det nacken eller är det lägesyrsel (kristallsjukan) ?
Regnat här också, men bara lite. Hoppas det torkar till lite så man kan börja mala sönder löven som börjat lägga sig på gräsmattan, innan det blir för tjockt lager? Men det är väl att önska sig för mycket!
Ha en bra sista september!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja jösses. Det är sista september.
/Maria
#3 Som det sägs…i morrn med, sen går det fort till jul! 
Godmorgon! Här sitter vi med frukosten och ser ut på cykel/gångvägen där det passerar en hel del motionärer. Nu ska jag peta ner resten av frukosten och sen snygga till i kök och ta reda på en massa tvätt. Jag ska sen till Blomsterlandet och köpa några buskar (tuja) och fylla på med ute vid vår gräns mot cykelvägen. Sonen kommer troligen och hjälper till och jag ska koka soppa.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Här kikar solen fram nu, hoppas hon stannar och regnet håller sig borta.
En sån vacker bild aggeelin, är det nån fisketävling som pågår eller?
Ha en fin dag med gräsklippning, buskplantering och övriga aktiviteter
#2 de är nacken som gör att denna yrseln kmmer.. kristallerna sitter på plats som läget är nu så hoppas att dom stannar där.. annars lider jag av båda sorterna..
#6 Ja, fisketävling vid svartån
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Idag skiner solen men blåser lite. Läste häromdagen att det snöar redan i sverige, Men de är nog lite längre upp i sverige.
Tvättedag är det. Tyvärr inte de roligaste men vill man ha rena kläder så får tvätta.
Ha en skön underbar söndag
God eftermiddag 
Här är soligt och 12 grader just nu. Jag har tillbringat dagen på skjutbanan för att få "papper" på min skjutduglighet innan älgjakten. Jag har skjutit ganska många smällar under sensommaren, men inte tagit något kvitto så att säga.
Det gick bra, förutom att jag glömde att sätta en handske på vänserhanden (som vanligt), så nu har jag ett nytt sår och ett par blodblåsor på den handens pekfinger och pekfingerknoge. Min hud är såpass inflexibel och känslig att det yttersta hudlagret lätt fläks upp av rekylen i skottet.
Jag pratade med mina barn igår kväll, de har soligt och 32 grader. De badar hela dagarna och lever på pommes frites, glass och Coca Cola.

Hej och god eftermiddag på ER alla!!!
Gick upp redan vid 08 i morse. Har varit en sväng till Solvarbo markad mellan Borlänge och Säter. Köpt det vanliga lite ost, bröd och Gustavskorv. Nu i eftermiddag ska jag på lite glad jumpa och på kvällen seans. Seans ska bli spännande, aldrig varit på det förut.
Önskar Er alla en fortsatt fin dag, här skiner och solen och det är en fin höstdag!!!
Hej på er!
Är i full gång på att flytta vilket inte är optimalt under Ölands skördefest.. Jäkla vad bilar och ingen bryr sig om något. Man kan tydligen stå mitt i vägen för att foto pumpor.. Phuu.
Men i morgon blir nog första natten i lägenheten. sköönt! Har ont i varenda muskel efter bärande av lådor.
Åh var på rockabilly fest i går! =) Såå kul. Musiken är ju fantastisk och kläderna, håret ja allt. Jätte kul!
Började tidigt med att bli fotade och sminkade. Hur mysig dag som helst och skönt att slippa flytten en dag. Kanske en drink för mycket som jag får sota för idag men men. Så värt det ;)
#13 Tjusig bild och tjusiga du :D
Nu har vi varit iväg och köpt nya madrasser till sängen. Nödvändigt ont om man vill sova bra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#15 Nya här också! Fast för ett par veckor sedan. Lite ovant i början men nu är de jättesköna. Sover inte längre, men har inte så ont i kroppen på morgnarna.
Och så fick jag 100 dagars provapå-garanti, så då hinns det ju provliggas ordentligt!
#16 Ja det stod att det kan ta upp till 1-1½månad innan man vant sig vid dom :)
Men blir nog bra när man väl "legat" in om så att säga :D
Skönt ju hehe :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.