Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 444 ggr
Maria
1

Godmorgon 28 september

Godmorgon alla. Nu är det fredag.Glad Har ni några helgplaner?

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon!!

Dagens  väderrapport: mulet och regn. Här sitter jag fortfarnade med frukosten men susar snart iväg till jobbet.

Vi har inga helgplaner men gissar att det dyker upp vuxna barn som har sina små barn med sig Glad. Jag vill också passa på att göra ingenting och kanske jobba lite.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon Glad

Regnet öser ner och nu har det kommit så mycket vatten att det till och med bildats vattenpölar på uppfarten trots kraftig bombering av den.

Om det blir uppehållsväder någonting under helgen ska jag ta domkraften och lyfta hörnet på vår altan som har sjunkit 10 cm pga allt vatten som kommit ner.

Annars är det reptilmässa imorgon och skjutbanan på söndag.

chik
0

Morron Bumbleboo, agge o ni alla..

Planer!!japp kalas o så livsstilsmässan i Borås..Mycket för en som oftast inte gör någotSkäms

Men Nu är det Fredag o en fin sådan till er.

agge.Hoppas att du får tid till o inte göra någotKyss

Vädret här är sol""""Men ser ut vid kanterna som det kommer bli ett skitväder..

Tjing på er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
1

Hej å god morgon på er alla! Regnigt som vanligt, finns det annat väder numera?! Fredag - bra dag! Ska ta med en väninna på indoor walking på fm, ska bli kul! Efter det ska vi ta en tur på kupolen. Sen hem å ha tvättstuga. Helgplaner - i morgon städa. Söndagen består av Solvarbo marknad, jumpa och seans. Det sistnämnda har jag aldrig varit på. Känns som det är dax för lite morgon kaffe nu! Ha nu alla en härlig fredag!

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Ingen rast, ingen ro, bara att jobba och gno. Har en stor uppgift som ska vara klar senast kl 14 idag. Udda tid ja menmen, är snart klar, har inte mycket kvar som tur är :D
Sedan tar jag HELG! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
1

Godmorgon!

Solsken nu efter regnig natt.

Nu tar jag Kalle med mig och blir konsult på moss-projektet några timmar!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
1

God förmiddag!

Mulet och milt, inget regn ännu, enl vädret ska det bli sol sen eftermiddag.

Ledig idag, ska vara hundvaktGlad I morgon jobba, söndag..inga bestämda planer.

Ha en riktigt fin dag allihopaGlad

[MossQ]
1

En fin fredag önskar jag er alla..i dag fyller min yngsta dottra 19 år,så d blir extra fredagsmyyys..ha d så trevligt med allt ni alla ska göra eller inte göra *S* *viiink*

He is Risen!     ~FF2

stina63
0

Goefter middag vänner

Inatt har det öst ner ordentligt, Nästan så jag tänkte att nu kommer det åska också, Men i morse var de molning och småregn, Jag ställde mig vid fönster sa högt

Ikväll ska jag titta på Evita då kommer det vara fint väder för jag ska cykla dit

Vet ni efter ett par minuter så blev det nästan molnfritt och sen under dagen har det varit så skönt väder. Solen har skinet och lite varmt också. Får hoppas vädret håller isej över helgen

Ha en skön kväll för jag ska iväg om två timmar ca titta på EvitaSkrattande

[MossQ]
0

Haré så trevligt på Evita Stina :-)

stina63
0

Tack Moss de ska bli så skoj och roligt Glad

[MossQ]
1

Skulle åxå vilja se evita..så jag förstår dig *L*